Odevzdaná práce ukončená po neúspěšné obhajobě (OPUNO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Osvojování slovní zásoby prostřednictvím didaktických her
Studentka se bude ve své bakalářské práci zabývat osvojováním slovní zásoby prostřednictvím didaktických her. V teoretické části popíše proces osvojování slovní zásoby v cizím jazyce (se zaměřením na anglický jazyk); charakterizuje zvolenou věkovou skupinu a zaměří se na problematiku didaktických her ve výuce anglického jazyka. Na základě teoretických východisek poté studentka v praktické části navrhne soubor didaktických her, které se dají použít pro výuku slovní zásoby u zvolené věkové skupiny žáků.
Zásady pro vypracování
Studentka se bude ve své bakalářské práci zabývat osvojováním slovní zásoby prostřednictvím didaktických her. V teoretické části popíše proces osvojování slovní zásoby v cizím jazyce (se zaměřením na anglický jazyk); charakterizuje zvolenou věkovou skupinu a zaměří se na problematiku didaktických her ve výuce anglického jazyka. Na základě teoretických východisek poté studentka v praktické části navrhne soubor didaktických her, které se dají použít pro výuku slovní zásoby u zvolené věkové skupiny žáků.
Seznam doporučené literatury
Binmore, K. Game theory. Oxford, 2007. ISBN 978-0-19-921846-2.
Coady, J. Second language vocabulary acquisition. Cambridge: Edinburgh Building UK, 1997. ISBN 0-521-56764-5.
Hadfield, J. Beginners'communication games. Harlow: Longman, 2001. ISBN 0-582-31891-2.
Hadfield, J. Elementary Vocabulary Games. London: Longman, 2007. ISBN 0-582-13270-1.
Harmer, J. The practice of language teaching. Longman, 1991. ISBN 0-582-403855.
Krashen, Terrel. The natural approach: Language acquisition in the classroom. Hayward, CA: Alemany Press, 1983. ISBN 0-13-609934-3.
Lightbown, Spada. How languages are learnt. Oxford University Press, 1993. ISBN 0-19-4371697.
McCarten, J. Teaching vocabulary. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. ISBN 978-0-521-94325-3.
Oxford Advanced Learners Dictionary. Oxford: University Press, 2015. ISBN 978-0-19-479879-2.
Rider, A. Abra vocabra: The amazingly sensible approach to teaching vocabulary. Fort Collins: Cottonwood Press, 2003. ISBN 987-1-877673-91-7.
Schmitt, N. Vocabulary in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2000. ISBN 0-521-660483.
Thornbury, S. How to teach vocabulary. Essex: Harlow, 2002. ISBN 978-0-582-42966-6.
Ur, P. A Course in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2009. ISBN 978-0-521-449994-6.
Vágnerová, M. Vývojová psychologie. Praha: Karolinum, 2012. ISBN 9788024621531.
Seznam doporučené literatury
Binmore, K. Game theory. Oxford, 2007. ISBN 978-0-19-921846-2.
Coady, J. Second language vocabulary acquisition. Cambridge: Edinburgh Building UK, 1997. ISBN 0-521-56764-5.
Hadfield, J. Beginners'communication games. Harlow: Longman, 2001. ISBN 0-582-31891-2.
Hadfield, J. Elementary Vocabulary Games. London: Longman, 2007. ISBN 0-582-13270-1.
Harmer, J. The practice of language teaching. Longman, 1991. ISBN 0-582-403855.
Krashen, Terrel. The natural approach: Language acquisition in the classroom. Hayward, CA: Alemany Press, 1983. ISBN 0-13-609934-3.
Lightbown, Spada. How languages are learnt. Oxford University Press, 1993. ISBN 0-19-4371697.
McCarten, J. Teaching vocabulary. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. ISBN 978-0-521-94325-3.
Oxford Advanced Learners Dictionary. Oxford: University Press, 2015. ISBN 978-0-19-479879-2.
Rider, A. Abra vocabra: The amazingly sensible approach to teaching vocabulary. Fort Collins: Cottonwood Press, 2003. ISBN 987-1-877673-91-7.
Schmitt, N. Vocabulary in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2000. ISBN 0-521-660483.
Thornbury, S. How to teach vocabulary. Essex: Harlow, 2002. ISBN 978-0-582-42966-6.
Ur, P. A Course in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2009. ISBN 978-0-521-449994-6.
Vágnerová, M. Vývojová psychologie. Praha: Karolinum, 2012. ISBN 9788024621531.