Cílem práce je navrhnout a realizovat webovou aplikaci typu zábavný vědomostní kvíz. Aplikace bude responzivní a tedy dostupná i na mobilních zařízení.
V teoretické části bude provedena rešerše aplikací typu kvíz nebo vědomostní hra. V práci budou popsány .NET technologie potřebné pro vývoj tohoto typu aplikací. Dále budou uvedeny typy a popis webových služeb.
Webová aplikace bude implementována pomoci technologie ASP.NET. Pro komunikaci mezi webovými zařízení budou využity webové služby. Uživatel bude mít možnost vytvořit kvíz, kde definuje jeho parametry, poté může hrát s dalšími uživateli, nebo bude celou hru řídit.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to design and implement a web application of type of entertaining knowledge quiz. The application will have responsive web design and available on mobile devices.
The theoretical part recherche apllications of type of quiz or knowledge game. The work will be describe the .NET technologies needed to develop this type of applications. Web services types and descriptions will also be listed.
The web application will be implemented using ASP.NET technology. Web devices will used web services for communicate. The user will be able to create a quiz, where he defines his parameters, then he can play with other users or control the entire game.
quiz, competitor, web service, question, answer, statistics, server, client
Rozsah průvodní práce
72 s. (71 660 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je navrhnout a realizovat webovou aplikaci typu zábavný vědomostní kvíz. Aplikace bude responzivní a tedy dostupná i na mobilních zařízení.
V teoretické části bude provedena rešerše aplikací typu kvíz nebo vědomostní hra. V práci budou popsány .NET technologie potřebné pro vývoj tohoto typu aplikací. Dále budou uvedeny typy a popis webových služeb.
Webová aplikace bude implementována pomoci technologie ASP.NET. Pro komunikaci mezi webovými zařízení budou využity webové služby. Uživatel bude mít možnost vytvořit kvíz, kde definuje jeho parametry, poté může hrát s dalšími uživateli, nebo bude celou hru řídit.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to design and implement a web application of type of entertaining knowledge quiz. The application will have responsive web design and available on mobile devices.
The theoretical part recherche apllications of type of quiz or knowledge game. The work will be describe the .NET technologies needed to develop this type of applications. Web services types and descriptions will also be listed.
The web application will be implemented using ASP.NET technology. Web devices will used web services for communicate. The user will be able to create a quiz, where he defines his parameters, then he can play with other users or control the entire game.
quiz, competitor, web service, question, answer, statistics, server, client
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout a realizovat webovou aplikaci typu zábavný vědomostní kvíz. Aplikace bude responsivní a tedy dostupná i na mobilních zařízení.
V teoretické části bude provedena rešerše aplikací typu kvíz nebo vědomostní hra. V práci budou popsány .NET technologie potřebné pro vývoj tohoto typu aplikací. Dále budou uvedeny typy a popis webových služeb.
Webová aplikace bude implementována pomoci technologie ASP.NET. Pro komunikaci mezi webovými zařízení budou využity webové služby. Uživatel bude mít možnost vytvořit kvíz, kde definuje jeho parametry, poté může hrát s dalšími uživateli, nebo bude celou hru řídit.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout a realizovat webovou aplikaci typu zábavný vědomostní kvíz. Aplikace bude responsivní a tedy dostupná i na mobilních zařízení.
V teoretické části bude provedena rešerše aplikací typu kvíz nebo vědomostní hra. V práci budou popsány .NET technologie potřebné pro vývoj tohoto typu aplikací. Dále budou uvedeny typy a popis webových služeb.
Webová aplikace bude implementována pomoci technologie ASP.NET. Pro komunikaci mezi webovými zařízení budou využity webové služby. Uživatel bude mít možnost vytvořit kvíz, kde definuje jeho parametry, poté může hrát s dalšími uživateli, nebo bude celou hru řídit.
Seznam doporučené literatury
*GALLOWAY, Jon. Professional ASP.NET MVC 5. Wiley, 2014. ISBN 1118794753.
*LACKO, Ľuboslav. Mistrovství v SQL Server 2012: Kompletní průvodce databázového experta. COMPUTER PRESS, 2013. ISBN 978-80-2513-773-4.
*CIBRARO, Paulo. Professional WCF 4: Windows Communication Foundation with .NET 4. Wrox, 2010. ISBN 9780470563144.
Seznam doporučené literatury
*GALLOWAY, Jon. Professional ASP.NET MVC 5. Wiley, 2014. ISBN 1118794753.
*LACKO, Ľuboslav. Mistrovství v SQL Server 2012: Kompletní průvodce databázového experta. COMPUTER PRESS, 2013. ISBN 978-80-2513-773-4.
*CIBRARO, Paulo. Professional WCF 4: Windows Communication Foundation with .NET 4. Wrox, 2010. ISBN 9780470563144.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce bylo navrhnout a realizovat webovou aplikaci typu zábavný vědomostní kvíz. Aplikace byla implementována pomocí technologie ASP.NET a webové služby REST. Správnost řešení byla dle vedoucího práce prokázána vytvořením funkční a v reálném čase interaktivní webové aplikace, která umí kvízy nejen spouštět, ale i vytvářet a kterou je možné spustit i na mobilním zařízení. Po přednesení posudku vedoucího a oponenta zodpověděl student dotazy a připomínky.