Studentka se ve své bakalářské práci zaměří na téma dětských diagnostických ústavů. Studentka vymezí problematiku ústavní a ochranné výchovy a popíše současný
český systém diagnostických zařízení. Primární důraz bude studentka klást na analýzu a intepretaci výpovědí samotných klientů těchto zařízení. V této rovině bude
studentka vycházet ze svého terénního výzkumu, který realizuje mezi klienty vybraného diagnostického ústavu. Základní použitou metodou budou polostrukturované
rozhovory. Studentka se ve své bakalářské práci zaměří na zodpovězení následujících výzkumných otázek: Jaké jsou strategie klientů při začleňování do kolektivu
diagnostického ústavu? Jak klienti interpretují význam svého pobytu v diagnostickém ústavu?
Anotace v angličtině
A student in my bachelor thesis will focus on the theme of children's diagnostic institutions. Student shall define the issues of institutional and protective education and describe the current Czech system of diagnostic equipment. The primary emphasis will be the student put on the analysis and interpretation of the testimonies of the clients themselves of these facilities. In this plane will be a student based on his field research, which implements between clients of the selected diagnostic institute. Basic the method used will be semi-structured interviews. A student in my bachelor thesis will focus on answering the following research questions: What are the strategies of the clients in integrating into the collective diagnostic institute? How clients interpret the meaning of your stay in the diagnostic institute?
Diagnostic institution, total institution, institutional upbringing, protective upbringing
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Studentka se ve své bakalářské práci zaměří na téma dětských diagnostických ústavů. Studentka vymezí problematiku ústavní a ochranné výchovy a popíše současný
český systém diagnostických zařízení. Primární důraz bude studentka klást na analýzu a intepretaci výpovědí samotných klientů těchto zařízení. V této rovině bude
studentka vycházet ze svého terénního výzkumu, který realizuje mezi klienty vybraného diagnostického ústavu. Základní použitou metodou budou polostrukturované
rozhovory. Studentka se ve své bakalářské práci zaměří na zodpovězení následujících výzkumných otázek: Jaké jsou strategie klientů při začleňování do kolektivu
diagnostického ústavu? Jak klienti interpretují význam svého pobytu v diagnostickém ústavu?
Anotace v angličtině
A student in my bachelor thesis will focus on the theme of children's diagnostic institutions. Student shall define the issues of institutional and protective education and describe the current Czech system of diagnostic equipment. The primary emphasis will be the student put on the analysis and interpretation of the testimonies of the clients themselves of these facilities. In this plane will be a student based on his field research, which implements between clients of the selected diagnostic institute. Basic the method used will be semi-structured interviews. A student in my bachelor thesis will focus on answering the following research questions: What are the strategies of the clients in integrating into the collective diagnostic institute? How clients interpret the meaning of your stay in the diagnostic institute?
Diagnostic institution, total institution, institutional upbringing, protective upbringing
Zásady pro vypracování
Studentka se ve své bakalářské práci zaměří na téma dětských diagnostických ústavů. Studentka vymezí problematiku ústavní a ochranné výchovy a popíše současný český systém diagnostických zařízení. Primární důraz bude studentka klást na analýzu a intepretaci výpovědí samotných klientů těchto zařízení. V této rovině bude studentka vycházet ze svého terénního výzkumu, který realizuje mezi klienty vybraného diagnostického ústavu. Základní použitou metodou budou polostrukturované rozhovory. Studentka se ve své bakalářské práci zaměří na zodpovězení následujících výzkumných otázek:
Jaké jsou strategie klientů při začleňování do kolektivu diagnostického ústavu?
Jak klienti interpretují význam svého pobytu v diagnostickém ústavu?
Zásady pro vypracování
Studentka se ve své bakalářské práci zaměří na téma dětských diagnostických ústavů. Studentka vymezí problematiku ústavní a ochranné výchovy a popíše současný český systém diagnostických zařízení. Primární důraz bude studentka klást na analýzu a intepretaci výpovědí samotných klientů těchto zařízení. V této rovině bude studentka vycházet ze svého terénního výzkumu, který realizuje mezi klienty vybraného diagnostického ústavu. Základní použitou metodou budou polostrukturované rozhovory. Studentka se ve své bakalářské práci zaměří na zodpovězení následujících výzkumných otázek:
Jaké jsou strategie klientů při začleňování do kolektivu diagnostického ústavu?
Jak klienti interpretují význam svého pobytu v diagnostickém ústavu?
Seznam doporučené literatury
Bourdieu, P. 1998. Teorie jednání. Praha: Karolinum.
Goffman, E. 1961. Asylums: Essays on the Social Situation of Mental Patients and Other Inmates.
Goffman, E. 2003. Stigma: poznámky k problému zvládání narušené identity. Praha: Sociologické nakladatelství.
Goffman, E. 1999. Všichni hrajeme divadlo. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon.
Geertz, C. 2000. Intepretace kultur. Praha: Sociologické nakladatelství.
Seznam doporučené literatury
Bourdieu, P. 1998. Teorie jednání. Praha: Karolinum.
Goffman, E. 1961. Asylums: Essays on the Social Situation of Mental Patients and Other Inmates.
Goffman, E. 2003. Stigma: poznámky k problému zvládání narušené identity. Praha: Sociologické nakladatelství.
Goffman, E. 1999. Všichni hrajeme divadlo. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon.
Geertz, C. 2000. Intepretace kultur. Praha: Sociologické nakladatelství.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vzhledem ke stavu odevzdané práce i k zamítavým posudkům vedoucího i oponentky se komise i studentka shodly na tom, že obhajoba neproběhne a práce bude dopracována.