Bakalářská práce se zabývá technologickou syntézou, potřebnou pro výrobu řídícího panelu hvězdné válečné lodi. Využívá běžně dostupné technologie, kterými jsou dotykové panely, projekční zařízení, generické GUI. Cílem je předat čtenáři základní informace o těchto zařízeních. Dále je věnována pozornost práci s JavaFX a nástrojům, které byly použity pro vývoj grafické interface aplikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the technological synthesis required for the production of the control panel of the space battleship. It uses commonly available technologies such as touch panels, projection devices, generic guis. The goal is to provide readers with basic information about these devices. Furthermore, attention is paid to the work with javafx and the tools that were used to develop the graphical interface of the application.
Klíčová slova
Dotykové panely, projekční zařízení, JavaFX, GUI, NetBeans, CSS, scénář
Bakalářská práce se zabývá technologickou syntézou, potřebnou pro výrobu řídícího panelu hvězdné válečné lodi. Využívá běžně dostupné technologie, kterými jsou dotykové panely, projekční zařízení, generické GUI. Cílem je předat čtenáři základní informace o těchto zařízeních. Dále je věnována pozornost práci s JavaFX a nástrojům, které byly použity pro vývoj grafické interface aplikace.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the technological synthesis required for the production of the control panel of the space battleship. It uses commonly available technologies such as touch panels, projection devices, generic guis. The goal is to provide readers with basic information about these devices. Furthermore, attention is paid to the work with javafx and the tools that were used to develop the graphical interface of the application.
Klíčová slova
Dotykové panely, projekční zařízení, JavaFX, GUI, NetBeans, CSS, scénář
Cílem bakalářské práce je vytvořit integrované vstupně výstupní zařízení, na kterém bude možné prezentovat další směřování vývoje centrálních řídících panelů.
Vlastní případová studie vytvoří nadstavbu pro počítačovou hru: simulaci hvězdné válečné lodi. Na hlavním panelu, který bude odpovídat vzhledu panelů ze sci-fi filmů bude možné nastavovat základní charakteristiky lodi: hospodařit s energií, řídit systém letu, štítů, střelby, senzorů atp.
V rámci teoretické práce se student zaměří na vyhledání obdobných řešení a na tvorbu game conceptu a story boardu pro nejméně dva scénáře.
Rešerše a vlastní jednoduchý demonstrátor by měly sloužit k prozkoumání celého odvětví a umožnit budoucí komerční rozvoj řešení. Student se v rešerši zaměří především na technologie, které hardwarově umožňují spojit vstupní i výstupní zařízení do jednoho celku a to při odpovídajícím vypovídací hodnotě.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vytvořit integrované vstupně výstupní zařízení, na kterém bude možné prezentovat další směřování vývoje centrálních řídících panelů.
Vlastní případová studie vytvoří nadstavbu pro počítačovou hru: simulaci hvězdné válečné lodi. Na hlavním panelu, který bude odpovídat vzhledu panelů ze sci-fi filmů bude možné nastavovat základní charakteristiky lodi: hospodařit s energií, řídit systém letu, štítů, střelby, senzorů atp.
V rámci teoretické práce se student zaměří na vyhledání obdobných řešení a na tvorbu game conceptu a story boardu pro nejméně dva scénáře.
Rešerše a vlastní jednoduchý demonstrátor by měly sloužit k prozkoumání celého odvětví a umožnit budoucí komerční rozvoj řešení. Student se v rešerši zaměří především na technologie, které hardwarově umožňují spojit vstupní i výstupní zařízení do jednoho celku a to při odpovídajícím vypovídací hodnotě.
Seznam doporučené literatury
DILLE, Flint. The ultimate guide to video game writing and design. New York: Watson-Guptill Publications, 2007. ISBN 158065066X.
PECINOVSKÝ, Rudolf. OOP: Naučte se myslet a programovat objektově. Brno: Computer Press, a.s., 2010. ISBN 978-80-251-2126-9.
KNUTH, D. E.: Umění programování - Základní algoritmy, Brno, Computer Press 2008, ISBN: 978-80-251-2025-5.
WRÓBLEWSKI, Piotr. Algoritmy: datové struktury a programovací techniky. Vyd. 1. Překlad Marek Michalek, Bogdan Kiszka. Brno: Computer Press, 2004, 351 s. ISBN 80-251-0343-9.
KEOGH, Jim; DAVIDSON, Ken. Datové struktury bez předchozích znalostí : průvodce pro samouky. Vyd 1. Brno : Computer Press, 2006. 223 s. ISBN 80-251-0689-6.
Seznam doporučené literatury
DILLE, Flint. The ultimate guide to video game writing and design. New York: Watson-Guptill Publications, 2007. ISBN 158065066X.
PECINOVSKÝ, Rudolf. OOP: Naučte se myslet a programovat objektově. Brno: Computer Press, a.s., 2010. ISBN 978-80-251-2126-9.
KNUTH, D. E.: Umění programování - Základní algoritmy, Brno, Computer Press 2008, ISBN: 978-80-251-2025-5.
WRÓBLEWSKI, Piotr. Algoritmy: datové struktury a programovací techniky. Vyd. 1. Překlad Marek Michalek, Bogdan Kiszka. Brno: Computer Press, 2004, 351 s. ISBN 80-251-0343-9.
KEOGH, Jim; DAVIDSON, Ken. Datové struktury bez předchozích znalostí : průvodce pro samouky. Vyd 1. Brno : Computer Press, 2006. 223 s. ISBN 80-251-0689-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM, 1 UML Diagram
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student při obhajobě demonstroval výsledky své práce. Reagoval na dotazy a připomínky vedoucího práce. Dle vedoucího bakalářské práce navržené řešení odpovídá zadání. Práce je logicky členěna, texty jsou věcné. Po praktické stránce považuje vedoucí práce BP za velmi zdařilou.