Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje multiplatformní hry. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s problematikou vývoje hry, popis problematiky přizpůsobení hry více platformám, seznámení s nástrojem Unity3D. Praktickou částí bakalářské práce je samotná hra, která demonstruje využití nástroje Unity3D pro tvorbu multiplatformní hry, jenž je určena pro mobilní zařízení.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the development of multi-platform games. The theoretical part is to introduce the issues of game development, description of problems adapting more games platforms, familiarity with the tool Unity3D. The practical part of the thesis itself is a game that demonstrates the use of tools for creating multiplatform Unity3D game, which is designed for mobile devices.
Klíčová slova
Vývoj her, multiplatformní vývoj, Unity3D, C#, iOS, Android, Windows 10
Klíčová slova v angličtině
Game development, multiplatform development, Unity3D, C#, iOS, Android, Windows 10
Rozsah průvodní práce
50 s. (10851 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje multiplatformní hry. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s problematikou vývoje hry, popis problematiky přizpůsobení hry více platformám, seznámení s nástrojem Unity3D. Praktickou částí bakalářské práce je samotná hra, která demonstruje využití nástroje Unity3D pro tvorbu multiplatformní hry, jenž je určena pro mobilní zařízení.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the development of multi-platform games. The theoretical part is to introduce the issues of game development, description of problems adapting more games platforms, familiarity with the tool Unity3D. The practical part of the thesis itself is a game that demonstrates the use of tools for creating multiplatform Unity3D game, which is designed for mobile devices.
Klíčová slova
Vývoj her, multiplatformní vývoj, Unity3D, C#, iOS, Android, Windows 10
Klíčová slova v angličtině
Game development, multiplatform development, Unity3D, C#, iOS, Android, Windows 10
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vytvořit multiplatformní hru v nástroji Unity3D. Hra by měla být dostupná minimálně pro platformy Windows, iOS, Android.
V teoretické části bude popsána problematika tvorby hry v nástroji Unity3D a problémy, které je nutné vyřešit při tvorbě multiplatformní hry.
V praktické části bude implementována samotná hra. Tématem hry bude hráčem ovládaná kosmická loď. Hráč se bude muset bránit proti okolním asteroidům a UFO. Hra by měla rovněž obsahovat další omezující prvky (nutnost udržovat palivo, zdraví kosmické lodi, ...) či vylepšující prvky (vylepšení zbraně hráče, aj.).
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je vytvořit multiplatformní hru v nástroji Unity3D. Hra by měla být dostupná minimálně pro platformy Windows, iOS, Android.
V teoretické části bude popsána problematika tvorby hry v nástroji Unity3D a problémy, které je nutné vyřešit při tvorbě multiplatformní hry.
V praktické části bude implementována samotná hra. Tématem hry bude hráčem ovládaná kosmická loď. Hráč se bude muset bránit proti okolním asteroidům a UFO. Hra by měla rovněž obsahovat další omezující prvky (nutnost udržovat palivo, zdraví kosmické lodi, ...) či vylepšující prvky (vylepšení zbraně hráče, aj.).
Seznam doporučené literatury
GOLDSTONE, Will. Unity 3.x game development essentials: game development with C# and Javascript. 2nd ed. Birmingham, UK: Packt Publishing, 2011. ISBN 978-184-9691-444.
NAGEL CH. et al. C# 2008. Programujeme profesionálně. Brno, 2009. ISBN 978-80-251-2407-7.
Seznam doporučené literatury
GOLDSTONE, Will. Unity 3.x game development essentials: game development with C# and Javascript. 2nd ed. Birmingham, UK: Packt Publishing, 2011. ISBN 978-184-9691-444.
NAGEL CH. et al. C# 2008. Programujeme profesionálně. Brno, 2009. ISBN 978-80-251-2407-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student výborně prezentoval výsledky své bakalářské práce i s demonstrativními ukázkami. Výborně též student reagoval na dotazy a připomínky vdoucího, předsedy i členů komise. Dle vedoucího práce je kvalita BP na velmi dobré úrovni.