Tato práce je věnována organizaci vlakové dopravy na traťovém úseku Brno hlavní nádraží - Moravský Krumlov. Práce se zabývá výpočty a návrhy nově vzniklé kapacity traťových kolejí vyvolané změnami provozně organizačními, v oblasti vozového parku, stavebně rekonstrukčními a změnami zabezpečovacího zařízení. Výsledkem práce je návrh pro zkapacitnění tratě v souladu s požadovaným výhledovým dopravním provozem a s přihlédnutím na efektivnost investic.
Anotace v angličtině
The work is dedicated to the organization of railway traffic in open line section between Brno hlavní nádraží and Moravský Krumlov. The work deals with the calculations and suggestions of newly created capacity of line tracks caused by the changes of operational and organizational, in the section of the rolling stock, building renovations and signalling systems. The result of the work is a suggestion of capacitating of railway track in accoradance with required prospective traffic taking into account the efficiency of investment.
Klíčová slova
železniční doprava, kapacita traťových kolejí, provozní intervaly, dopravní organizace, zabezpečovací zařízení
Tato práce je věnována organizaci vlakové dopravy na traťovém úseku Brno hlavní nádraží - Moravský Krumlov. Práce se zabývá výpočty a návrhy nově vzniklé kapacity traťových kolejí vyvolané změnami provozně organizačními, v oblasti vozového parku, stavebně rekonstrukčními a změnami zabezpečovacího zařízení. Výsledkem práce je návrh pro zkapacitnění tratě v souladu s požadovaným výhledovým dopravním provozem a s přihlédnutím na efektivnost investic.
Anotace v angličtině
The work is dedicated to the organization of railway traffic in open line section between Brno hlavní nádraží and Moravský Krumlov. The work deals with the calculations and suggestions of newly created capacity of line tracks caused by the changes of operational and organizational, in the section of the rolling stock, building renovations and signalling systems. The result of the work is a suggestion of capacitating of railway track in accoradance with required prospective traffic taking into account the efficiency of investment.
Klíčová slova
železniční doprava, kapacita traťových kolejí, provozní intervaly, dopravní organizace, zabezpečovací zařízení
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrhy na zvýšení kapacity
3. Návrhy organizace vlakové dopravy
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrhy na zvýšení kapacity
3. Návrhy organizace vlakové dopravy
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. MOLKOVÁ, T. MOJŽÍŠ, V. DRDLA, P. a kol. Kapacita železničních tratí. Pardubice:
Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s. 2010. 150s. ISBN 978-80-7395-317-1.
2. VONKA, J. MOLKOVÁ, T. ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II. GVD.
Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000. ISBN 80-7194-28-3.
3. BULÍČEK, J. Propustnost železniční dopravy. Pardubice: Univerzita Pardubice,
2011. 48s.
4. MOLKOVÁ, T. Optimalizace technologických procesů železniční doprava. Pardubice:
Univerzita Pardubice, 2011. 91s.
5. SŽDC D24 Předpis pro zjišťování kapacity železničních tratí. SŽD s. o., 37s,
účinnost 1. 7. 2004
Seznam doporučené literatury
1. MOLKOVÁ, T. MOJŽÍŠ, V. DRDLA, P. a kol. Kapacita železničních tratí. Pardubice:
Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s. 2010. 150s. ISBN 978-80-7395-317-1.
2. VONKA, J. MOLKOVÁ, T. ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II. GVD.
Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000. ISBN 80-7194-28-3.
3. BULÍČEK, J. Propustnost železniční dopravy. Pardubice: Univerzita Pardubice,
2011. 48s.
4. MOLKOVÁ, T. Optimalizace technologických procesů železniční doprava. Pardubice:
Univerzita Pardubice, 2011. 91s.
5. SŽDC D24 Předpis pro zjišťování kapacity železničních tratí. SŽD s. o., 37s,
účinnost 1. 7. 2004
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil diplomovou práci a zodpověděl všechny otázky v následné rozpravě