Tato diplomová práce je zaměřena na možnost zavedení dálkové obsluhy zabezpečovacího zařízení na trati č. 310 v úseku Olomouc hl. n. Bruntál. Řeší rozsah úspor dopravních zaměstnanců a zvýšení propustné výkonosti vlivem zavedení dálkového řízení provozu.
Anotace v angličtině
This work is focused on possibility of implementation of remote control of signalling systém in open line section between Olomouc hlavní nádraží and Bruntál on the railway line no. 310. The work deals with the scale of savings of panel operators and increasing of capacity due to implementatiton of centralized traffic control.
Klíčová slova
dálková obsluha zabezpečovacího zařízení, bezpečnost železniční dopravy, propustná výkonost
Klíčová slova v angličtině
remote control signaling, safety of railway traffic, permeamble performance
Rozsah průvodní práce
85 s. (137 955 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na možnost zavedení dálkové obsluhy zabezpečovacího zařízení na trati č. 310 v úseku Olomouc hl. n. Bruntál. Řeší rozsah úspor dopravních zaměstnanců a zvýšení propustné výkonosti vlivem zavedení dálkového řízení provozu.
Anotace v angličtině
This work is focused on possibility of implementation of remote control of signalling systém in open line section between Olomouc hlavní nádraží and Bruntál on the railway line no. 310. The work deals with the scale of savings of panel operators and increasing of capacity due to implementatiton of centralized traffic control.
Klíčová slova
dálková obsluha zabezpečovacího zařízení, bezpečnost železniční dopravy, propustná výkonost
Klíčová slova v angličtině
remote control signaling, safety of railway traffic, permeamble performance
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu traťového úseku
2. Návrh opatření pro dálkovou obsluhu zabezpečovacího zařízení
3. Ekonomické zhodnocení
3. Zhodnocení současného a navrženého stavu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu traťového úseku
2. Návrh opatření pro dálkovou obsluhu zabezpečovacího zařízení
3. Ekonomické zhodnocení
3. Zhodnocení současného a navrženého stavu
Závěr
Seznam doporučené literatury
(1) Knižní jízdní řád 2016, SŽDC s. o., 800s. platný od 13. 12. 2015 do 10. 12. 2016
(2) Portál provozování dráhy [online]. c2016 [cit. 2016-10-04].Dostupné z http://provoz.szdc.cz/portal
(3) VONKA, J. MOLKOVÁ, T. ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II. GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000. ISBN 80-7194-28-3.
(4) MOLKOVÁ, T. MOJŽÍŠ, V. DRDLA, P. a kol. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s. 2010. 150s. ISBN 978-80-7395-317-1.
(5) SŽDC (ČD) Z1 Předpis pro obsluhu staničních a traťových zabezpečovacích zařízení. Olomouc: Jerid, 2007, 422s.
Seznam doporučené literatury
(1) Knižní jízdní řád 2016, SŽDC s. o., 800s. platný od 13. 12. 2015 do 10. 12. 2016
(2) Portál provozování dráhy [online]. c2016 [cit. 2016-10-04].Dostupné z http://provoz.szdc.cz/portal
(3) VONKA, J. MOLKOVÁ, T. ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II. GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000. ISBN 80-7194-28-3.
(4) MOLKOVÁ, T. MOJŽÍŠ, V. DRDLA, P. a kol. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s. 2010. 150s. ISBN 978-80-7395-317-1.
(5) SŽDC (ČD) Z1 Předpis pro obsluhu staničních a traťových zabezpečovacích zařízení. Olomouc: Jerid, 2007, 422s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil diplomovou práci a zodpověděl všechny otázky v následné rozpravě