Práce je zaměřena na vymezení úlohy a významu logistických služeb v řízení výrobních podniků. Výrobní podniky zabezpečují a řídí soubor služeb pro své zákazníky. Tyto služby jsou tedy vnímány jako podpora produktů. Hodnota pro zákazníky plynoucí z poskytování služeb se považuje za jeden z významných faktorů pro úspěch podniku. Proto jsou logistické služby nástrojem zvyšování hodnoty pro zákazníka. V další části pak práce charakterizuje přístupy k měření úrovně logistických služeb se zaměřením na kvalitu poskytovaných služeb. Vzhledem k existenci širokého portfolia poskytovaných služeb při dodávkách zboží do maloobchodních prodejen byl proveden v rámci práce výzkum důležitosti logistických služeb z pohledu maloobchodních prodejen s drogistickým zbožím.
Anotace v angličtině
The work is focused on defining the role and significance of logistics services in the management of production enterprises. Manufacturing companies provide and manage a set of services for their customers. These services are therefore perceived as product support. Value for customers resulting from the provision of services is considered to be one of the important factors for the success of the company. Therefore, logistics services are a tool for increasing customer value. In the next part of the thesis we characterize the approaches to measuring the level of logistic services with a focus on the quality of provided services. Due to the existence of a wide range of services provided in the delivery of goods to retail outlets,was executed research into the importance of logistics services from the point of view of retail outlets with drugstore goods.
Klíčová slova
Logistické služby, hodnota pro zákazníka, ukazatele kvality služeb, perfektní dodávka, audit logistických služeb.
Klíčová slova v angličtině
Logistics services, customer value, indicators of quality of service, value added, indicators of quality of service, perfect delivery, audit of logistics services.
Rozsah průvodní práce
50s (11 488 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na vymezení úlohy a významu logistických služeb v řízení výrobních podniků. Výrobní podniky zabezpečují a řídí soubor služeb pro své zákazníky. Tyto služby jsou tedy vnímány jako podpora produktů. Hodnota pro zákazníky plynoucí z poskytování služeb se považuje za jeden z významných faktorů pro úspěch podniku. Proto jsou logistické služby nástrojem zvyšování hodnoty pro zákazníka. V další části pak práce charakterizuje přístupy k měření úrovně logistických služeb se zaměřením na kvalitu poskytovaných služeb. Vzhledem k existenci širokého portfolia poskytovaných služeb při dodávkách zboží do maloobchodních prodejen byl proveden v rámci práce výzkum důležitosti logistických služeb z pohledu maloobchodních prodejen s drogistickým zbožím.
Anotace v angličtině
The work is focused on defining the role and significance of logistics services in the management of production enterprises. Manufacturing companies provide and manage a set of services for their customers. These services are therefore perceived as product support. Value for customers resulting from the provision of services is considered to be one of the important factors for the success of the company. Therefore, logistics services are a tool for increasing customer value. In the next part of the thesis we characterize the approaches to measuring the level of logistic services with a focus on the quality of provided services. Due to the existence of a wide range of services provided in the delivery of goods to retail outlets,was executed research into the importance of logistics services from the point of view of retail outlets with drugstore goods.
Klíčová slova
Logistické služby, hodnota pro zákazníka, ukazatele kvality služeb, perfektní dodávka, audit logistických služeb.
Klíčová slova v angličtině
Logistics services, customer value, indicators of quality of service, value added, indicators of quality of service, perfect delivery, audit of logistics services.
Zásady pro vypracování
1. Logistické služby a jejich význam jako nástroje zvyšování hodnoty pro zákazníka (literární rešerše).
2. Měření úrovně logistických služeb (literární rešerše).
3. Výzkum důležitosti služeb při dodávkách spotřební chemie do maloobchodů.
4. Shrnutí výsledků a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Logistické služby a jejich význam jako nástroje zvyšování hodnoty pro zákazníka (literární rešerše).
2. Měření úrovně logistických služeb (literární rešerše).
3. Výzkum důležitosti služeb při dodávkách spotřební chemie do maloobchodů.
4. Shrnutí výsledků a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. CHRISTOPHER, M. Logistic and Supply Chain Management. Edinburg: Pearson Education Limited, 2011, ISBN 978-0-273-73112-2.
2. CIMPLER, P. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.
3. GROS, I., GROSOVÁ, S. Dodavatelské systémy: Supply Chain Management. Přerov: Vysoká škola logistiky, 2012. ISBN 978-80-87179-20-8.
4. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-01-3210-292-6.
5. LAMBERT, D., STOCK, J. R., ELLRAM, L. M. Logistika. Praha: Computer Press, 2005. ISBN 80-7226-221-1.
6. PERNICA, P. Logistika (supply chain management) pro 21. století. Praha: Radix, 2005. ISBN 80-86031-59-4.
7. SIXTA, J., MAČÁT, V. Logistika: Teorie a praxe. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0573-3.
Seznam doporučené literatury
1. CHRISTOPHER, M. Logistic and Supply Chain Management. Edinburg: Pearson Education Limited, 2011, ISBN 978-0-273-73112-2.
2. CIMPLER, P. Retail management. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-167-6.
3. GROS, I., GROSOVÁ, S. Dodavatelské systémy: Supply Chain Management. Přerov: Vysoká škola logistiky, 2012. ISBN 978-80-87179-20-8.
4. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-01-3210-292-6.
5. LAMBERT, D., STOCK, J. R., ELLRAM, L. M. Logistika. Praha: Computer Press, 2005. ISBN 80-7226-221-1.
6. PERNICA, P. Logistika (supply chain management) pro 21. století. Praha: Radix, 2005. ISBN 80-86031-59-4.
7. SIXTA, J., MAČÁT, V. Logistika: Teorie a praxe. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0573-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaké služby byly z pohledu respondentů - maloobchodních řetězců chápány jako klíčové pro definování perfektní dodávky? Odlišují se stanoviska různých maloobchodních řetězců?