Práce je zaměřena na atraktivitu vybrané společnosti z pohledu studentů. Také se zabývá personálním marketingem, lidskými zdroji a zaměstnáváním studentů. Cílem práce je tedy zjistit atraktivitu vybrané společnosti z pohledu studentů vysokých a středních škol dopravního zaměření a vytvořit návrhy na její zlepšení.
Anotace v angličtině
This thesis is focuses on the attractiveness of the selected company for students of transportation-focused secondary schools and colleges. It also deals with the personal marketing, human resources and employing students. The main point is determinate attractiveness of the selected company for students of transportation-focused highschools and colleges and create suggestions for improving attractiveness.
Klíčová slova
student, atraktivita, personální management
Klíčová slova v angličtině
student, attractiveness, personal management
Rozsah průvodní práce
106 s., 14 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na atraktivitu vybrané společnosti z pohledu studentů. Také se zabývá personálním marketingem, lidskými zdroji a zaměstnáváním studentů. Cílem práce je tedy zjistit atraktivitu vybrané společnosti z pohledu studentů vysokých a středních škol dopravního zaměření a vytvořit návrhy na její zlepšení.
Anotace v angličtině
This thesis is focuses on the attractiveness of the selected company for students of transportation-focused secondary schools and colleges. It also deals with the personal marketing, human resources and employing students. The main point is determinate attractiveness of the selected company for students of transportation-focused highschools and colleges and create suggestions for improving attractiveness.
Klíčová slova
student, atraktivita, personální management
Klíčová slova v angličtině
student, attractiveness, personal management
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení pojmů personálního marketingu se zaměřením na studenty
2. Analýza atraktivity vybrané společnosti
3. Návrhy na zlepšení
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení pojmů personálního marketingu se zaměřením na studenty
2. Analýza atraktivity vybrané společnosti
3. Návrhy na zlepšení
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky recenzenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.