Bakalářská práce se zaměřuje na společnost České dráhy, a.s. a její služby poskytované v rámci širokého portfolia produktů všem cestujícím. V první části práce se autor zaměří na všeobecné informace o nástrojích marketingového mixu. Ve druhé části tyto nástroje aplikuje na produkty a služby společnosti České dráhy, a.s., zejména pak na prvky marketingového mixu, kterými jsou 4P, 5P, 7P, SWOT analýza a nástroje 4C. V poslední části dojde k vyhodnocení navržených produktů na základě dotazníkového šetření. Navrhované produkty, které budou respondentům prezentovány, vznikly na základě briefingu se zástupcem Českých drah, a.s. a se zaměstnanci cateringové společnosti JLV, a.s.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis focuses on the company České dráhy, a.s. and on its services, which are promoted in wide portfolio of products to all customers. In the first chapter the author focuses to general information about tools of Marketing Mix. In the next chapter are these tools applicated to products and services of České dráhy, a.s., mainly to the points of Marketing Mix, which are following tools 4P, 5P, 7P, SWOT analysis and tools of 4C. The conclusion deals with proposed products, which are based on questionnaire results. Proposed results, which will be presented to respondents, were created thanks to briefing with the representative of České dráhy, a.s. and with employees of catering company JLV, a.s.
Klíčová slova
železniční doprava, České dráhy, a.s., marketing, služby v dopravě, Regiojet, k.s., LeoExpress, a.s.
Klíčová slova v angličtině
railways transport, České dráhy, a.s., marketing, transport service, Regiojet, k.s., LeoExpress, a.s.
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na společnost České dráhy, a.s. a její služby poskytované v rámci širokého portfolia produktů všem cestujícím. V první části práce se autor zaměří na všeobecné informace o nástrojích marketingového mixu. Ve druhé části tyto nástroje aplikuje na produkty a služby společnosti České dráhy, a.s., zejména pak na prvky marketingového mixu, kterými jsou 4P, 5P, 7P, SWOT analýza a nástroje 4C. V poslední části dojde k vyhodnocení navržených produktů na základě dotazníkového šetření. Navrhované produkty, které budou respondentům prezentovány, vznikly na základě briefingu se zástupcem Českých drah, a.s. a se zaměstnanci cateringové společnosti JLV, a.s.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis focuses on the company České dráhy, a.s. and on its services, which are promoted in wide portfolio of products to all customers. In the first chapter the author focuses to general information about tools of Marketing Mix. In the next chapter are these tools applicated to products and services of České dráhy, a.s., mainly to the points of Marketing Mix, which are following tools 4P, 5P, 7P, SWOT analysis and tools of 4C. The conclusion deals with proposed products, which are based on questionnaire results. Proposed results, which will be presented to respondents, were created thanks to briefing with the representative of České dráhy, a.s. and with employees of catering company JLV, a.s.
Klíčová slova
železniční doprava, České dráhy, a.s., marketing, služby v dopravě, Regiojet, k.s., LeoExpress, a.s.
Klíčová slova v angličtině
railways transport, České dráhy, a.s., marketing, transport service, Regiojet, k.s., LeoExpress, a.s.
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika marketingového a produktového mixu
2. Analýza produktového mixu Českých drah, a.s.
3. Návrh úpravy produktového mixu Českých drah, a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika marketingového a produktového mixu
2. Analýza produktového mixu Českých drah, a.s.
3. Návrh úpravy produktového mixu Českých drah, a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.