Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu v oblasti pojišťovnictví. V první části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, služeb a pojišťovnictví. Praktická část je zaměřena na představení ČSOB Pojišťovny, a.s. charakteristiku jejích marketingových aktivit. Na základě této charakteristiky jsou doporučeny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the use of marketing tools in the sale of selected product in the field of insurance. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, services and insurance. The practical part is focused on introducing the company and the characteristics of its marketing activities. Based on this characteristic, suggestions for improvement are recommended.
Marketing, marketing mix, communication mix, insurance
Rozsah průvodní práce
55
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu v oblasti pojišťovnictví. V první části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingu, služeb a pojišťovnictví. Praktická část je zaměřena na představení ČSOB Pojišťovny, a.s. charakteristiku jejích marketingových aktivit. Na základě této charakteristiky jsou doporučeny návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the use of marketing tools in the sale of selected product in the field of insurance. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, services and insurance. The practical part is focused on introducing the company and the characteristics of its marketing activities. Based on this characteristic, suggestions for improvement are recommended.
Marketing, marketing mix, communication mix, insurance
Zásady pro vypracování
Cílem práce je využití marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu v oblasti pojišťovnictví.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika marketingových aktivit ve vybrané pojišťovně.
- Využití získaných poznatků pro návrh nových možností.
- Vyhodnocení a závvěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je využití marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu v oblasti pojišťovnictví.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika marketingových aktivit ve vybrané pojišťovně.
- Využití získaných poznatků pro návrh nových možností.
- Vyhodnocení a závvěr.
Seznam doporučené literatury
DUCHÁČKOVÁ, Eva. Pojištění a pojišťovnictví. Praha: Ekopress, 2015. ISBN 978-80-87865-25-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
MESRŠMÍD, Jaroslav. Marketing v pojišťovnictví. Praha: Kamil Mařík - Professional Publishing, 2016. ISBN 978-807-4311-581.
Seznam doporučené literatury
DUCHÁČKOVÁ, Eva. Pojištění a pojišťovnictví. Praha: Ekopress, 2015. ISBN 978-80-87865-25-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
MESRŠMÍD, Jaroslav. Marketing v pojišťovnictví. Praha: Kamil Mařík - Professional Publishing, 2016. ISBN 978-807-4311-581.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Odůvodnění nezveřejnění VŠKP
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
V první části obhajoby studentka představila komisi svou bakalářskou práci, která má název Význam marketingu v pojišťovnictví. Cílem této práce bylo využití marketingových nástrojů při prodeji vybraného produktu v oblasti pojišťovnictví.
Následně studentka reagovala na námět vedoucí práce, který byl uveden v posudku:
Autorka práce může uvést, "jaké neplacené" nástroje komunikačního mixu nenavrhla a důvody této volby.\par