Tato práce se věnuje marketingu v rekreačním středisku, které je vytížené v zimní sezóně a v letní sezóně není využito. Autorka práce reaguje na sezónní výkyvy svými návrhy. Marketing je jednou z důležitých oblastí ve firmě, organizaci či výrobním podniku. Cílem práce je zhodnocení stávající marketingové činnosti lyžařského areálu, navržení změn a aktivit v marketingu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is about marketing in sport center, which is coverage on winter business and summer business is neglect. Marketing is one of important department in firm or organization. The aim of work is evaluate present marketing aktivity of ski resort, propose changes and activities in marketing.
Sport, marketing, recreation, marketing of services, comunication, ski resorts
Rozsah průvodní práce
51
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se věnuje marketingu v rekreačním středisku, které je vytížené v zimní sezóně a v letní sezóně není využito. Autorka práce reaguje na sezónní výkyvy svými návrhy. Marketing je jednou z důležitých oblastí ve firmě, organizaci či výrobním podniku. Cílem práce je zhodnocení stávající marketingové činnosti lyžařského areálu, navržení změn a aktivit v marketingu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis is about marketing in sport center, which is coverage on winter business and summer business is neglect. Marketing is one of important department in firm or organization. The aim of work is evaluate present marketing aktivity of ski resort, propose changes and activities in marketing.
Sport, marketing, recreation, marketing of services, comunication, ski resorts
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat současnou situaci zvoleného podniku a navrhnout marketingovou koncepci.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza současné situace.
- Návrh nových možností v oblasti marketingu.
- Vyhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat současnou situaci zvoleného podniku a navrhnout marketingovou koncepci.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza současné situace.
- Návrh nových možností v oblasti marketingu.
- Vyhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK A KOL., Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
NOVOTNÝ, J., J. REKTOŘÍK, J. NOVÁ a M. STRACHOVÁ. Management, Marketing a ekonomika sportu. Brno: muni PRESS, 2016. ISBN 978-80-210-8346-2.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
URBÁNEK, T. Marketing. Praha: Alfa nakladatelství s.r.o, 2010. ISBN 978-80-87197-17-2
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK A KOL., Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
NOVOTNÝ, J., J. REKTOŘÍK, J. NOVÁ a M. STRACHOVÁ. Management, Marketing a ekonomika sportu. Brno: muni PRESS, 2016. ISBN 978-80-210-8346-2.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
URBÁNEK, T. Marketing. Praha: Alfa nakladatelství s.r.o, 2010. ISBN 978-80-87197-17-2
Přílohy volně vložené
5 příloh
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Marketing v rekreačním a sportovním zařízení. Cílem práce bylo analyzovat současnou situaci zvoleného podniku a navrhnout marketingovou koncepci.\par
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce:\par
1) Autorka využila dotazníkové šetření, u obhajoby by měla uvést, co bylo základním souborem a zda výběrový vzorek tohoto šetření byl reprezentativní.\par
2) Na str. 47 autorka uvádí, že návštěvnost stoupla o 16 % díky inovaci v marketingové kampani. Autorka u obhajoby může uvést, jaké další vlivy - především vnějšího okolí - se mohly také podílet na tomto návrhu.\par
Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující.\par