Práce je věnována životnímu cyklu webové prezentace se zaměřením na pohled copywritera. Cílem této práce je provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah a pozici copywritingu v životním cyklu webu a současně představit copywriting jako efektivní marketingový nástroj.
Anotace v angličtině
This work is focused on life cycle of web prezentation from view of copywriter. The purpose of this work is to analyse basic requirements on web prezentation design focusing on content and position of copywrtiting in life cycle of web and concurrently introduce copywriting as an effective marketing tool.
Klíčová slova
copywriting, copywriter, obsahový marketing, webová prezentace, SEO
Klíčová slova v angličtině
copywriting, copywriter, content marketing, web prezentation, SEO
Rozsah průvodní práce
74 s., 8 přílohy
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je věnována životnímu cyklu webové prezentace se zaměřením na pohled copywritera. Cílem této práce je provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah a pozici copywritingu v životním cyklu webu a současně představit copywriting jako efektivní marketingový nástroj.
Anotace v angličtině
This work is focused on life cycle of web prezentation from view of copywriter. The purpose of this work is to analyse basic requirements on web prezentation design focusing on content and position of copywrtiting in life cycle of web and concurrently introduce copywriting as an effective marketing tool.
Klíčová slova
copywriting, copywriter, obsahový marketing, webová prezentace, SEO
Klíčová slova v angličtině
copywriting, copywriter, content marketing, web prezentation, SEO
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah a pozici copywritingu v životním cyklu webu a současně představit copywriting jako efektivní marketingový nástroj.
Osnova:
- vymezení základní pojmů z oblasti webových prezentací
- životní cyklus webové prezentace
- obsahový marketing a optimalizace webu pro vyhledávače
- další využití copywritingu při propagaci společnosti
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah a pozici copywritingu v životním cyklu webu a současně představit copywriting jako efektivní marketingový nástroj.
Osnova:
- vymezení základní pojmů z oblasti webových prezentací
- životní cyklus webové prezentace
- obsahový marketing a optimalizace webu pro vyhledávače
- další využití copywritingu při propagaci společnosti
Seznam doporučené literatury
HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting: podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3269-2.
IEZZI, Teressa. The idea writers: copywriting in a new media and marketing era. New York: Palgrave Macmillan, 2010. ISBN 978-0-230-61388-1.
LIEB, Rebecca. Content marketing: think like a publisher-- how to use content to market online and in social media. Indianapolis: Que, c2012. ISBN 978-0-7897-4837-9.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4589-0.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura. ISBN 978-80-7300-195-7.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3727-7.
Seznam doporučené literatury
HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting: podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3269-2.
IEZZI, Teressa. The idea writers: copywriting in a new media and marketing era. New York: Palgrave Macmillan, 2010. ISBN 978-0-230-61388-1.
LIEB, Rebecca. Content marketing: think like a publisher-- how to use content to market online and in social media. Indianapolis: Que, c2012. ISBN 978-0-7897-4837-9.
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4589-0.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura. ISBN 978-80-7300-195-7.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3727-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka obeznámila komisi s výsledky své diplomové práce, kterou zpracovávala na téma Návrh webové prezentace z pohledu copywritera. Při obhajobě studentka zodpověděla položené otázky: V současné době firma Indecor prodává své zboží jen v kamenných prodejnách a webová prezentace má spíše informativní charakter. Jako podklad pro analýzu zákazníků jste však využila údaje z Google Analytics. Byli ve vaší analýze a případně jakým způsobem zahrnuti i klienti kamenných prodejen? V rámci práce jste připravila několik praktických návrhů na vylepšení dosavadní webové prezentace. Konzultovala jste, případně dala jste tyto návrhy k dispozici vedení společnosti Indecor? Pokud ano, budou tyto návrhy využity? V kap. 6 uvádíte, že sortiment vámi vybrané firmy byl rozdělen do několika kategorií a následně byla vybrána klíčová slova. Na základě čeho byly tyto kategorie i klíčová slova definovány? Použila jste nějakou konkrétní metodu? V kapitole 9 je uvedena tvorba reklamní kampaně, ale již tam nejsou výsledky, popř. nějaké závěry. Mohla byste ve stručnosti uvést, jaké měla kampaň výsledky, popř. jaká ponaučení je možné si z této kampaně vzít? Co všechno jste nastudovala před zpracováním Vaší diplomové práce? Zkoumala jste, jaká je účinnost reklamních kampaní a která je případně nejúčinnější? Na základě čeho jste navrhla Pinterest jako vhodnou síť pro další propagaci? Zjistila jste, jaké jsou její uživatelé a jak pokrývají cílovou skupinu zákazníků? Máte uvedeno, že cílem práce je "provést analýzu základních požadavků na tvorbu webové prezentace se zaměřením na obsah"'. Jaké jsou výsledky této analýzy?\par