Cílem práce je explikace základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním online prostředí. Následně na praktickém příkladu jsou definovány základní postupy a pravidla pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření.
Anotace v angličtině
Main objective of this thesis is to explain the basic principles of viral marketing in digital online environment. Consequently, main rules and procedures for creating a successful viral campaing are defined, as well as aspects that are crucial for its viral spreading.
Klíčová slova
Virální marketing, sociální média, Facebook, word-of-mouth marketing, internet
Klíčová slova v angličtině
Viral marketing, social media, Facebook, word-of-mouth marketing, internet
Rozsah průvodní práce
50 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je explikace základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním online prostředí. Následně na praktickém příkladu jsou definovány základní postupy a pravidla pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření.
Anotace v angličtině
Main objective of this thesis is to explain the basic principles of viral marketing in digital online environment. Consequently, main rules and procedures for creating a successful viral campaing are defined, as well as aspects that are crucial for its viral spreading.
Klíčová slova
Virální marketing, sociální média, Facebook, word-of-mouth marketing, internet
Klíčová slova v angličtině
Viral marketing, social media, Facebook, word-of-mouth marketing, internet
Zásady pro vypracování
Cílem práce je explikace základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním online prostředí. Následně na praktickém příkladu jsou definovány základní postupy a pravidla pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření.
Osnova:
Definice online marketingu
Definice virálního marketingu
Návrh virální kampaně
Zásady pro vypracování
Cílem práce je explikace základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním online prostředí. Následně na praktickém příkladu jsou definovány základní postupy a pravidla pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření.
Osnova:
Definice online marketingu
Definice virálního marketingu
Návrh virální kampaně
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
Online marketing. 1. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR. 1. Brno: Zoner Press, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing. 1. Praha: BEN - technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Reklama na Internetu. 1. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0201-0.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
Online marketing. 1. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7.
SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR. 1. Brno: Zoner Press, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing. 1. Praha: BEN - technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0.
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. Reklama na Internetu. 1. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0201-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Virální online marketing. Cílem práce byla explikace základních principů a aspektů virálního marketingu v digitálním online prostředí. Následně na praktickém příkladu jsou definovány základní postupy a pravidla pro vytvoření virální kampaně, a aspekty nutné pro její úspěšné virální šíření.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce:
1) V návrhu kampaně jste připravila několik grafických návrhů reklamních sdělení. Co konkrétně tyto reklamy propagují a co je motivem oslovených osob dále toto reklamní sdělení sdílet?
Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující.