Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení.
Anotace v angličtině
New marketing trends act a very important role nowadays for every business subject that wants to succeed on the market and be competitive. The target of this Diploma thesis is to focus on the position of selected sports firm in the regional market and by help of application of selected marketing trends to determine their impact on the firm. In conclusion, the results of their implementation and reccommendations are evaluated.
Klíčová slova
Konkurenceschopnost, marketingový mix, nové marketingové trendy, region.
Klíčová slova v angličtině
Competitiveness, marketing mix, new marketing trends, region.
Rozsah průvodní práce
74 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení.
Anotace v angličtině
New marketing trends act a very important role nowadays for every business subject that wants to succeed on the market and be competitive. The target of this Diploma thesis is to focus on the position of selected sports firm in the regional market and by help of application of selected marketing trends to determine their impact on the firm. In conclusion, the results of their implementation and reccommendations are evaluated.
Klíčová slova
Konkurenceschopnost, marketingový mix, nové marketingové trendy, region.
Klíčová slova v angličtině
Competitiveness, marketing mix, new marketing trends, region.
Zásady pro vypracování
Záměrem práce je zabývat se pozicí vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a jeho významem pro sociální a ekonomický rozvoj oblasti. Práce bude zaměřena především na analýzu využití nových marketingových trendů, pomocí kterých mohou firmy zvyšovat svoji konkurenceschopnost a upevnit tak pozici na trhu. Vybrané marketingové nástroje budou aplikovány v podniku 3D FITNESS a následně budou analyzovány dopady těchto nástrojů a vyhodnoceny výsledky jejich implementace.
Osnova:
- Konkurenceschopnost podniku.
- Teoretické vymezení problematiky nových marketingových trendů.
- Aplikace teoretických koncepcí ve vybraném podniku.
- Analýza dopadů vybraných nástrojů, vyhodnocení výsledků implementace.
Zásady pro vypracování
Záměrem práce je zabývat se pozicí vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a jeho významem pro sociální a ekonomický rozvoj oblasti. Práce bude zaměřena především na analýzu využití nových marketingových trendů, pomocí kterých mohou firmy zvyšovat svoji konkurenceschopnost a upevnit tak pozici na trhu. Vybrané marketingové nástroje budou aplikovány v podniku 3D FITNESS a následně budou analyzovány dopady těchto nástrojů a vyhodnoceny výsledky jejich implementace.
Osnova:
- Konkurenceschopnost podniku.
- Teoretické vymezení problematiky nových marketingových trendů.
- Aplikace teoretických koncepcí ve vybraném podniku.
- Analýza dopadů vybraných nástrojů, vyhodnocení výsledků implementace.
Seznam doporučené literatury
ERDOGMUŞ, I. E. a ÇIÇEK. M. The impact of social media marketing on brand loyalty. Procedia - Social and Behavioral Sciences [online]. 2012, 1353-1360 [cit. 2017-06-26]. Dostupné z: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812045818.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 9788072612376.
GUPTA, S., MALHOTRA, N. K., CZINKOTA, M. a FOROUDI. P. Marketing innovation: A consequence of competitiveness. Journal of Business Research [online]. 2016, 5671-5681 [cit. 2017-06-26]. Dostupné z: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296316302776?via%3Dihub.
MILLER, M. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3672-0.
ŘEZNÍČEK, J. a PROCHÁZKA. T. Obsahový marketing: Nakrmte internet svým obsahem. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 9788025141786.
Seznam doporučené literatury
ERDOGMUŞ, I. E. a ÇIÇEK. M. The impact of social media marketing on brand loyalty. Procedia - Social and Behavioral Sciences [online]. 2012, 1353-1360 [cit. 2017-06-26]. Dostupné z: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042812045818.
FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. ISBN 9788072612376.
GUPTA, S., MALHOTRA, N. K., CZINKOTA, M. a FOROUDI. P. Marketing innovation: A consequence of competitiveness. Journal of Business Research [online]. 2016, 5671-5681 [cit. 2017-06-26]. Dostupné z: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296316302776?via%3Dihub.
MILLER, M. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3672-0.
ŘEZNÍČEK, J. a PROCHÁZKA. T. Obsahový marketing: Nakrmte internet svým obsahem. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 9788025141786.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi se svojí diplomovou prací s názvem Nové marketingové trendy jako nástroj pro zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS. Cílem práce bylo zabývat se pozicí vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a jeho významem pro sociální a ekonomický rozvoj oblasti. Práce je zaměřena na analýzu využití marketingových trendů, pomocí kterých mohou firmy zvyšovat svoji konkurenceschopnost a upevnit tak pozici na trhu. Vybrané marketingové nástroje jsou aplikovány v podniku 3D FITNESS a následně jsou analyzovány dopady těchto nástrojů a vyhodnoceny výsledky jejich implementace. Studentce byly položeny následující otázky:
1. V diplomové práci bylo analyzováno období prosinec 2017 - únor 2018, kdy zavedení nových marketingových trendů vybranému podniku výrazně pomohlo. Přetrvával tento pozitivní dopad i v dalších měsících? Pokračuje 3D FITNESS v implementaci navržených nástrojů?
2. Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte, zda by se firma měla zaměřit spíše na marketing přes Instagram, nebo guerila marketing? Který z uvedených nástrojů je dle Vašeho názoru účinnější?
3. Proč autorka práce zvolila Instagram a ne jinou sociální síť? Vycházelo její rozhodnutí z dobré znalosti cílového segmentu zákazníků?
4. Jaké další aspekty mohly ovlivnit výši tržeb na přelomu 2017/18?