Bakalářská práce je zaměřena na principy neustálého zlepšování a jejich vliv na spokojenost zaměstnanců, ve zvolné firmě ACO Industries, k. s. Cílem je analyzovat a popsat zavedené principy, zhodnotit spokojenost zaměstnanců ve spojitosti se zaváděním těchto postupů, a po-psat doposud získané výsledky z minulých let.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the principles of continuous improvement and their influence on the employees' satisfaction, in ACO Industries, in the company ACO Industries, ks. The goal is to analyze and describe the introduced principles, to evaluate the employee satisfaction in connection with the implementation of these procedures and to describe the results ob-tained so far from previous years.
Lean, kaizen, principles of continuous improvement, motivation.
Rozsah průvodní práce
59 s. (11372 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na principy neustálého zlepšování a jejich vliv na spokojenost zaměstnanců, ve zvolné firmě ACO Industries, k. s. Cílem je analyzovat a popsat zavedené principy, zhodnotit spokojenost zaměstnanců ve spojitosti se zaváděním těchto postupů, a po-psat doposud získané výsledky z minulých let.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the principles of continuous improvement and their influence on the employees' satisfaction, in ACO Industries, in the company ACO Industries, ks. The goal is to analyze and describe the introduced principles, to evaluate the employee satisfaction in connection with the implementation of these procedures and to describe the results ob-tained so far from previous years.
Lean, kaizen, principles of continuous improvement, motivation.
Zásady pro vypracování
Cíl práce je charakteristika filosofie neustálého zlepšování, analýza stavu jejího využívání v České republice a následné zhodnocení významu vlivu neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců v konkrétním podniku.
Osnova:
- Charakteristika přístupů neustálého zlepšování (kaizen).
- Vymezení problematiky spokojenosti zaměstnanců.
- Popis vybraného podniku.
- Analýza spokojenosti zaměstnanců v kontextu neustálého zlepšování.
- Návrh na zlepšení a formulace závěru.
Zásady pro vypracování
Cíl práce je charakteristika filosofie neustálého zlepšování, analýza stavu jejího využívání v České republice a následné zhodnocení významu vlivu neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců v konkrétním podniku.
Osnova:
- Charakteristika přístupů neustálého zlepšování (kaizen).
- Vymezení problematiky spokojenosti zaměstnanců.
- Popis vybraného podniku.
- Analýza spokojenosti zaměstnanců v kontextu neustálého zlepšování.
- Návrh na zlepšení a formulace závěru.
Seznam doporučené literatury
GITLOW, H. S. Quality management. 3rd ed. Boston: McGraw-Hill/Irwin, c2005. ISBN 0073662631.
LIKER, J. K. Tak to dělá Toyota :14 zásad řízení největšího světového
výrobce 1. vyd. Praha: Management Press, 2007. 390 s. ISBN 978-80-7261-173-7.
MASAAKI, I. KAIZEN metoda, jak zavést úspornější a flexibilnější výrobu v podniku. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2004.
227 s. ISBN 80-251-0461-3.
SEDLÁČKOVÁ, H., BUCHTA, K. Strategická analýza. 2. vydání. Praha: C. H. Beck,
2006. 121 s. ISBN 80-7179-367-1.
SVOZILOVÁ, A. Zlepšování podnikových procesů. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 223 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-
3938-0
Seznam doporučené literatury
GITLOW, H. S. Quality management. 3rd ed. Boston: McGraw-Hill/Irwin, c2005. ISBN 0073662631.
LIKER, J. K. Tak to dělá Toyota :14 zásad řízení největšího světového
výrobce 1. vyd. Praha: Management Press, 2007. 390 s. ISBN 978-80-7261-173-7.
MASAAKI, I. KAIZEN metoda, jak zavést úspornější a flexibilnější výrobu v podniku. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2004.
227 s. ISBN 80-251-0461-3.
SEDLÁČKOVÁ, H., BUCHTA, K. Strategická analýza. 2. vydání. Praha: C. H. Beck,
2006. 121 s. ISBN 80-7179-367-1.
SVOZILOVÁ, A. Zlepšování podnikových procesů. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 223 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-
3938-0
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Vliv zavádění principů neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců. Cílem práce byla charakteristika filosofie neustálého zlepšování, analýza stavu jejího využívání v České republice a následné zhodnocení významu vlivu neustálého zlepšování na spokojenost zaměstnanců v konkrétním podniku. \par
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce:\par
1) Stručně uveďte, jaká doporučení pro podnik lze formulovat na základě provedeného dotazníkového šetření? \par
2) Jaké nástroje lean managementu byste doporučila podniku dále implementovat?\par
Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující.\par