Práce je věnována poučení, které iniciuje radiologický asistent při vyšetření dětských pacientů s psychiatrickým onemocněním metodou MRI. Je členěna do dvou částí teoretické, která uvádí do dané problematiky, a praktické, která pomocí kvalitativního průzkumu mapuje výsledky již provedené edukace ve FN Brno, a přichází s novou možností poskytování informací týkajících se vyšetření pro uvedenou skupinu pacientů formou nového edukačního materiálu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with education which is initiated by radiologist assistent in case of MRI examination of the pediatric patient having a psychiatrist illness. This thesis has two parts the first section summarizes the basic problematic, the second one describes the results of education right done in faculty hospital brno and comes with a new strategy of the provision of information by way of a new education material.
Práce je věnována poučení, které iniciuje radiologický asistent při vyšetření dětských pacientů s psychiatrickým onemocněním metodou MRI. Je členěna do dvou částí teoretické, která uvádí do dané problematiky, a praktické, která pomocí kvalitativního průzkumu mapuje výsledky již provedené edukace ve FN Brno, a přichází s novou možností poskytování informací týkajících se vyšetření pro uvedenou skupinu pacientů formou nového edukačního materiálu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with education which is initiated by radiologist assistent in case of MRI examination of the pediatric patient having a psychiatrist illness. This thesis has two parts the first section summarizes the basic problematic, the second one describes the results of education right done in faculty hospital brno and comes with a new strategy of the provision of information by way of a new education material.
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
1. FERDA, Jiří et al. Základy zobrazovacích metod. Praha: Galén, 2015. ISBN 978-80-7492-164-3.
2. HONZÁK, Radkin et al. Úzkostný pacient. Praha: Galén, 2005. ISBN 80-7262-367-2.
3. HORT, Vladimír et al. Dětská a adolescentní psychiatrie. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-472-9.
4. SEIDL, Zdeněk et al. Radiologie pro studium i praxi. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4108-6.
Seznam doporučené literatury
1. FERDA, Jiří et al. Základy zobrazovacích metod. Praha: Galén, 2015. ISBN 978-80-7492-164-3.
2. HONZÁK, Radkin et al. Úzkostný pacient. Praha: Galén, 2005. ISBN 80-7262-367-2.
3. HORT, Vladimír et al. Dětská a adolescentní psychiatrie. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-472-9.
4. SEIDL, Zdeněk et al. Radiologie pro studium i praxi. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4108-6.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: A
Hodnocení oponenta: A
Doplňující otázky k obhajobě:
1. V práci uvádíte, že "absolutní kontraindikací k vyšetření MRI je stav po zavedení kardiostimulátoru (jedinou výjimku tvoří MRI kompatibilní kardiostimulátor)"
Můžete popsat podmínky, za jakých je možno pacienta s implantovaným stimulátorem vyšetřit?
2. Na straně 36 uvádíte, že "kontrastní látky používané při vyšetřování pomocí MRI bývají pacienty velmi dobře snášeny, alergické reakce se projevují velmi vzácně"
Můžete popsat jaké nežádoucí reakce na aplikaci kontrastní látky při vyšetřování pomocí MRI znáte?
Obhajoba diplomové práce s prezentací výborná.