Práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na lidi. Jsou zde popisovány různé marketingové strategie, tvorba reklamy, formy reklamy a dnešní vnímání značek. Autorka postupovala formou kvalitativní metody, kdy ve své práci vycházela z rozhovorů se svými respondenty a ze svých vlastních zkušeností s reklamou a prodejem.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is about advertisement and its impact on people. The author describes various marketing strategies, creation of advertisements and commercials, forms of advertisements and today´s perception of brands. The thesis has been done by qualitative methodology, which included interviews and author´s own experiences from selling and advertising.
Práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na lidi. Jsou zde popisovány různé marketingové strategie, tvorba reklamy, formy reklamy a dnešní vnímání značek. Autorka postupovala formou kvalitativní metody, kdy ve své práci vycházela z rozhovorů se svými respondenty a ze svých vlastních zkušeností s reklamou a prodejem.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is about advertisement and its impact on people. The author describes various marketing strategies, creation of advertisements and commercials, forms of advertisements and today´s perception of brands. The thesis has been done by qualitative methodology, which included interviews and author´s own experiences from selling and advertising.
Studentka provede terénní výzkum v Pardubicích. Zaměří se na otázku, jak reklama působí na jednání a myšlení člověka a jaký má vliv na jeho rozhodování. Autorka provede výzkum pomocí rozhovorů s respondenty a bude vycházet ze svých zkušeností s obchodem, prací s reklamou a interakcí se zákazníky.
Zásady pro vypracování
Studentka provede terénní výzkum v Pardubicích. Zaměří se na otázku, jak reklama působí na jednání a myšlení člověka a jaký má vliv na jeho rozhodování. Autorka provede výzkum pomocí rozhovorů s respondenty a bude vycházet ze svých zkušeností s obchodem, prací s reklamou a interakcí se zákazníky.
Seznam doporučené literatury
Bourdieu, P. 1998. Teorie jednání. Praha: Karolinum.
Clow, K. E., D. Baack. 2008. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press.
Foret, M. 2001. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press.
Goffman, E. 1999. Všichni hrajeme divadlo: sebeprezentace v každodenním životě. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon.
Klein, N. 2005. Bez loga. Praha: Argo.
Malinowski, B. 1984. Argonauts of the Western Pacific: an account of native enterprise and adventure in the Archipelagoes of Melanesian New Guinea. Prospect Heights, Ill.: Waveland Press.
McQuail, D. 2007. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál.
Olins, W. 2009. O značkách. Praha: Argo.
Sedláček, O. 2009. Reklama: triky, které vás dostanou. Praha: Vinland.
Solomon, M., G. W. Marshall, E. W. Stuart. 2006. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press.
Trampota, T. 2010. Metody výzkumu médií. Praha: Portál.
Vysekalová, J. 2014. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada.
Zahrádka, P. (ed.) 2014. Spotřební kultura: historie, teorie a výzkum. Praha: Academia. Č
Seznam doporučené literatury
Bourdieu, P. 1998. Teorie jednání. Praha: Karolinum.
Clow, K. E., D. Baack. 2008. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press.
Foret, M. 2001. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press.
Goffman, E. 1999. Všichni hrajeme divadlo: sebeprezentace v každodenním životě. Praha: Nakladatelství Studia Ypsilon.
Klein, N. 2005. Bez loga. Praha: Argo.
Malinowski, B. 1984. Argonauts of the Western Pacific: an account of native enterprise and adventure in the Archipelagoes of Melanesian New Guinea. Prospect Heights, Ill.: Waveland Press.
McQuail, D. 2007. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál.
Olins, W. 2009. O značkách. Praha: Argo.
Sedláček, O. 2009. Reklama: triky, které vás dostanou. Praha: Vinland.
Solomon, M., G. W. Marshall, E. W. Stuart. 2006. Marketing očima světových marketing manažerů. Brno: Computer Press.
Trampota, T. 2010. Metody výzkumu médií. Praha: Portál.
Vysekalová, J. 2014. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada.
Zahrádka, P. (ed.) 2014. Spotřební kultura: historie, teorie a výzkum. Praha: Academia. Č
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svou práci - cíle, metody, závěry. Byly přečteny oba posudky. Proběhla diskuse. Komise se dohodla na hodnocení.