Tato práce mapuje znalosti první pomoci u žáků základních a středních škol napříč celou Českou republikou, a to sekundární analýzou dat. V teoretické části je sepsána legislativa a některé postupy, které se týkají první pomoci. V praktické části je provedena rešerše absolventských prací a vytvořený jednoduchý přehled několika shodných průzkumných otázek, které jsou propojeny v jeden celek.
Anotace v angličtině
This paper is mapping knowledge of first aid among basic and secondary school students in Czech republic using secondary data analysis. Theoretical part offers a summary of current legacy and first aid guidelines. Practial part consists of literature research resulting in simple overview of a few consilient research questions, which are merged in one data set.
Klíčová slova
První pomoc, výuka první pomoci, základní škola, střední škola, sekundární analýza dat
Klíčová slova v angličtině
First aid, first aid education, basic school, secondary school, secondary data analysis
Rozsah průvodní práce
48 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce mapuje znalosti první pomoci u žáků základních a středních škol napříč celou Českou republikou, a to sekundární analýzou dat. V teoretické části je sepsána legislativa a některé postupy, které se týkají první pomoci. V praktické části je provedena rešerše absolventských prací a vytvořený jednoduchý přehled několika shodných průzkumných otázek, které jsou propojeny v jeden celek.
Anotace v angličtině
This paper is mapping knowledge of first aid among basic and secondary school students in Czech republic using secondary data analysis. Theoretical part offers a summary of current legacy and first aid guidelines. Practial part consists of literature research resulting in simple overview of a few consilient research questions, which are merged in one data set.
Klíčová slova
První pomoc, výuka první pomoci, základní škola, střední škola, sekundární analýza dat
Klíčová slova v angličtině
First aid, first aid education, basic school, secondary school, secondary data analysis
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
1. FRANĚK, Ondřej, Petra SUKUPOVÁ a Viliam DOBIÁŠ. 2015. První pomoc nejsou žádné čáry, ale dokáže zázraky!: minipříručka první pomoci. 2. dopl. vyd. Česko: O. Franěk. ISBN 978-80-254-5911-9.
2. KELNAROVÁ, Jarmila. První pomoc I: pro studenty zdravotnických oborů. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4199-4.
3. KELNAROVÁ, Jarmila. První pomoc II: pro studenty zdravotnických oborů. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4200-7.
4. MALÁ, Lucie a David PEŘAN. První pomoc pro všechny situace: v souladu s evropskými doporučeními 2015. Praha: Vyšehrad, 2016. ISBN 978-80-7429-693-2.
Seznam doporučené literatury
1. FRANĚK, Ondřej, Petra SUKUPOVÁ a Viliam DOBIÁŠ. 2015. První pomoc nejsou žádné čáry, ale dokáže zázraky!: minipříručka první pomoci. 2. dopl. vyd. Česko: O. Franěk. ISBN 978-80-254-5911-9.
2. KELNAROVÁ, Jarmila. První pomoc I: pro studenty zdravotnických oborů. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4199-4.
3. KELNAROVÁ, Jarmila. První pomoc II: pro studenty zdravotnických oborů. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4200-7.
4. MALÁ, Lucie a David PEŘAN. První pomoc pro všechny situace: v souladu s evropskými doporučeními 2015. Praha: Vyšehrad, 2016. ISBN 978-80-7429-693-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: E
Hodnocení oponenta: F
Doplňující otázky k obhajobě: nejsou žádné doplňující otázky.
Hodnocení oponenta II.: F
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jak jste hodnotila vhodnost průzkumných nástrojů autorů (třetí cíl práce)?
Student nedokázal bakalářskou práci obhájit.