Diplomová práce je věnována specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace chemických průmyslových podniků u klíčových firemních stakeholderů, kterými jsou zákazníci. Představuje rešerši odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikové reputace. Nejprve je definována reputace a pojmy s ní související. V navazující části práce je popsán reputation management a jsou vysvětleny složky podnikové identity jako nástroje budování pozitivní reputace podniku.
Praktická část diplomové práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu ve vybraných podnicích chemického průmyslu orientovaného na specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace podniku v očích zákazníků. Výsledky jsou shrnuty v podobě zprávy z výzkumu. Závěrem jsou zjištěné informace diskutovány a jsou předložena doporučení, která by měla přispět k efektivnějšímu vytváření pozitivní reputace sledovaných podniků u zákazníků.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on specifications tools for building a positive reputation of chemical industrial enterprises with key corporate stakeholders, that are customers. It is a search of professional literature dealing with issues of corporate reputation. First, there are defined reputation and terms associated with it. The follow-up part describes reputation management and explains the components of corporate identity as a tool for building a positive corporate reputation.
The practical part of the diploma thesis describes and summarizes the results of primary qualitative research in selected chemical industrial enterprise focused on specification of tools for creating positive reputation of the company in the eyes of customers. The results are summarized as a research report. In conclusion, the information is disscused and recommendation are suggested to improve the tools for creating positive reputation with customers.
Klíčová slova
Podniková reputace, podniková identita, image, reputation management, nástroje podnikové identity
Diplomová práce je věnována specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace chemických průmyslových podniků u klíčových firemních stakeholderů, kterými jsou zákazníci. Představuje rešerši odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikové reputace. Nejprve je definována reputace a pojmy s ní související. V navazující části práce je popsán reputation management a jsou vysvětleny složky podnikové identity jako nástroje budování pozitivní reputace podniku.
Praktická část diplomové práce popisuje a shrnuje výsledky primárního kvalitativního výzkumu ve vybraných podnicích chemického průmyslu orientovaného na specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace podniku v očích zákazníků. Výsledky jsou shrnuty v podobě zprávy z výzkumu. Závěrem jsou zjištěné informace diskutovány a jsou předložena doporučení, která by měla přispět k efektivnějšímu vytváření pozitivní reputace sledovaných podniků u zákazníků.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on specifications tools for building a positive reputation of chemical industrial enterprises with key corporate stakeholders, that are customers. It is a search of professional literature dealing with issues of corporate reputation. First, there are defined reputation and terms associated with it. The follow-up part describes reputation management and explains the components of corporate identity as a tool for building a positive corporate reputation.
The practical part of the diploma thesis describes and summarizes the results of primary qualitative research in selected chemical industrial enterprise focused on specification of tools for creating positive reputation of the company in the eyes of customers. The results are summarized as a research report. In conclusion, the information is disscused and recommendation are suggested to improve the tools for creating positive reputation with customers.
Klíčová slova
Podniková reputace, podniková identita, image, reputation management, nástroje podnikové identity
1. Vymezení pojmu reputace podniku a specifikace významu pozitivní reputace pro podnik.
2. Nastínění problematiky reputation managementu a rozbor podnikové identity a jejích složek, které jsou odbornou literaturou považované za základní nástroje pro budování pozitivní reputace podniku.
3. Realizace primárního kvalitativního výzkumu ve vybraných podnicích chemického průmyslu orientovaného na specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace podniku v očích zákazníků.
4. Obsahová analýza zjištěných informací.
5. Zhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Vymezení pojmu reputace podniku a specifikace významu pozitivní reputace pro podnik.
2. Nastínění problematiky reputation managementu a rozbor podnikové identity a jejích složek, které jsou odbornou literaturou považované za základní nástroje pro budování pozitivní reputace podniku.
3. Realizace primárního kvalitativního výzkumu ve vybraných podnicích chemického průmyslu orientovaného na specifikaci nástrojů pro vytváření pozitivní reputace podniku v očích zákazníků.
4. Obsahová analýza zjištěných informací.
5. Zhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. DOORLEY, J., GARCIA, H. F. Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication. New York: Routledge, 2015, 408 s. ISBN 9780415716284.
2. GRIFFIN, A. Crisis, Issues and Reputation Management. London: Kogan Page Limited, 2014, 262 s. ISBN 9780749469924.
3. KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
4. SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
5. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009, 190s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
1. DOORLEY, J., GARCIA, H. F. Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication. New York: Routledge, 2015, 408 s. ISBN 9780415716284.
2. GRIFFIN, A. Crisis, Issues and Reputation Management. London: Kogan Page Limited, 2014, 262 s. ISBN 9780749469924.
3. KOTLER, P., KELLER, K.: Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
4. SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2009. 240 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
5. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009, 190s. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
V čem vidíte výhody a nevýhody toho, že jste použila scénář dotazování? Koho jste se ptala? Proč si myslíte, že by Vámi navržená on-line komunikace zlepšila reputaci podniku? Proč společnosti na B2B trhu dávají přednost osobní komunikaci? Jaké sociální sítě a jak je použil Vámi uvedený podnik? Jaký dotazník jste použila- strukturovaný nebo polostrukturovaný? Jaké jsou možnosti zkrácení dotazování? Zkoušela jste navrhnout rozdělit dotazování na více návštěv? Byly ve zkoumaných podnicíh rozdíly v personálním zabezpečení ve vztahu k reputaci?