Diplomová práce se zabývá návrhy racionalizace provozu trati Světlá nad Sázavou Čerčany při současném způsobu řízení a při dálkovém způsobu řízení. Na základě analýzy současného stavu jsou navrženy změny pro snížení provozních nákladů a možnost zavedení pravidelné taktové dopravy. Součástí práce jsou i návrhy jízdních řádů.
Anotace v angličtině
The thesis deals with proposals for rationalization of the operation on the railway line Světlá nad Sázavou Čerčany under the current mode of control and remote control. Based on an analysis of the current state are proposed changes to reduce operating costs and the possibility of introducing regular periodic traffic. Part of the work includes timetable proposals.
Klíčová slova
Jízdní řád, řízení provozu, zabezpečovací zařízení, železnice
Diplomová práce se zabývá návrhy racionalizace provozu trati Světlá nad Sázavou Čerčany při současném způsobu řízení a při dálkovém způsobu řízení. Na základě analýzy současného stavu jsou navrženy změny pro snížení provozních nákladů a možnost zavedení pravidelné taktové dopravy. Součástí práce jsou i návrhy jízdních řádů.
Anotace v angličtině
The thesis deals with proposals for rationalization of the operation on the railway line Světlá nad Sázavou Čerčany under the current mode of control and remote control. Based on an analysis of the current state are proposed changes to reduce operating costs and the possibility of introducing regular periodic traffic. Part of the work includes timetable proposals.
Klíčová slova
Jízdní řád, řízení provozu, zabezpečovací zařízení, železnice
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrh racionalizace při současném způsobu řízení
3. Návrh racionaliazce při dálkovém způsobu řízení
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrh racionalizace při současném způsobu řízení
3. Návrh racionaliazce při dálkovém způsobu řízení
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. MOJŽÍŠ, Vlastislav a Tatiana MOLKOVÁ. Technologie a řízení dopravy I: část železniční doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002, 122 s. ISBN 80-7194-424-6.
2. VONKA, Jaroslav, Tatiana MOLKOVÁ a Jaromír ŠIROKÝ. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000, 112 s. ISBN 80-7194-286-3.
3. MOLKOVÁ, Tatiana et al. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010, 149 s. ISBN 978-80-7395-317-1.
4. Interní materiály SŽDC (v poskytnutém rozsahu).
Seznam doporučené literatury
1. MOJŽÍŠ, Vlastislav a Tatiana MOLKOVÁ. Technologie a řízení dopravy I: část železniční doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002, 122 s. ISBN 80-7194-424-6.
2. VONKA, Jaroslav, Tatiana MOLKOVÁ a Jaromír ŠIROKÝ. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000, 112 s. ISBN 80-7194-286-3.
3. MOLKOVÁ, Tatiana et al. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010, 149 s. ISBN 978-80-7395-317-1.
4. Interní materiály SŽDC (v poskytnutém rozsahu).
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpověděl všechny otázky v rámci rozpravy.