- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Diplomandka se bude ve své práci zabývat aktivizací žáků ve výuce anglického jazyka. V teoretické části nejprve zasadí zkoumanou problematiku do širšího teoretického kontextu, definuje a popíše techniky používané k aktivizaci žáků a představí pojetí žáka jako aktivního subjektu ve vyučování. V praktické části diplomandka zrealizuje vlastní výzkum na vybrané škole. Cílem tohoto výzkumu bude zjistit, jaké aktivizační techniky a z jakých důvodů učitelé používají v reálné výuce a jak tyto používané techniky vnímají samotní žáci. Ve svém výzkumu bude diplomandka kombinovat metody strukturovaného pozorování, dotazníku a individuálního a skupinového interview.
Zásady pro vypracování
Diplomandka se bude ve své práci zabývat aktivizací žáků ve výuce anglického jazyka. V teoretické části nejprve zasadí zkoumanou problematiku do širšího teoretického kontextu, definuje a popíše techniky používané k aktivizaci žáků a představí pojetí žáka jako aktivního subjektu ve vyučování. V praktické části diplomandka zrealizuje vlastní výzkum na vybrané škole. Cílem tohoto výzkumu bude zjistit, jaké aktivizační techniky a z jakých důvodů učitelé používají v reálné výuce a jak tyto používané techniky vnímají samotní žáci. Ve svém výzkumu bude diplomandka kombinovat metody strukturovaného pozorování, dotazníku a individuálního a skupinového interview.
Seznam doporučené literatury
CANGELOSI, J. S. Classroom management strategies. USA: Wiley, 2008. ISBN 0-470-08452-9
GRECMANOVÁ H., URBANOVSKÁ E. Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Olomouc: Hanex, 2007. ISBN 80-85783-73-8
SCRIVENER, J. Classroom Management Techniques. UK: CUP, 2012. ISBN 978-0-0521-74185-9
HARMER, J. How to teach english. UK: Pearson Longman, 2007. ISBN: 978-1-4058-4774-2.
SCRIVENER, J. Learning Teaching. UK: Macmillan, 2011. ISBN: 978-0-230-72982-7
ČÁP, J. Psychologie výchovy a vyučování. Praha: Karlova Univerzita. Karolinum, 1993. ISBN 80-7066-534-3
JOHNSON, Ch. A. Let me learn. California: Corwin Press, inc., 1998. ISBN 0-8039-6765-9
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 1997, ISBN 80-7178-170-3
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha: ISV, 1999. ISBN 80-85866-33-1
MAŇÁK, J., ŠVEC V. Výukové Metody. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5
MALEY, A. Drama techniques in language learning. Cambridge: CUP, 1991. ISBN 0-521-25568-1
Seznam doporučené literatury
CANGELOSI, J. S. Classroom management strategies. USA: Wiley, 2008. ISBN 0-470-08452-9
GRECMANOVÁ H., URBANOVSKÁ E. Aktivizační metody ve výuce, prostředek ŠVP. Olomouc: Hanex, 2007. ISBN 80-85783-73-8
SCRIVENER, J. Classroom Management Techniques. UK: CUP, 2012. ISBN 978-0-0521-74185-9
HARMER, J. How to teach english. UK: Pearson Longman, 2007. ISBN: 978-1-4058-4774-2.
SCRIVENER, J. Learning Teaching. UK: Macmillan, 2011. ISBN: 978-0-230-72982-7
ČÁP, J. Psychologie výchovy a vyučování. Praha: Karlova Univerzita. Karolinum, 1993. ISBN 80-7066-534-3
JOHNSON, Ch. A. Let me learn. California: Corwin Press, inc., 1998. ISBN 0-8039-6765-9
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 1997, ISBN 80-7178-170-3
SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha: ISV, 1999. ISBN 80-85866-33-1
MAŇÁK, J., ŠVEC V. Výukové Metody. Brno: Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5
MALEY, A. Drama techniques in language learning. Cambridge: CUP, 1991. ISBN 0-521-25568-1