Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem ve společnosti Mountfield a.s. v rámci vybrané pobočky. První kapitola práce je zaměřena na zákaznický servis jako na jednu z logistických činností. Druhá kapitola práce obsahuje analýzu zákaznického servisu v pobočce firmy Mountfield a.s., která se nachází v Pardubicích. Poslední hlavní kapitola je věnována návrhům na zlepšení zákaznického servisu a jejich zhodnocení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is deal with customer service of the company Mountfield a.s. within a selected branch. The first chapter of thesis is focused on customer service as one at logistic activity. The second chapter of thesis contains the analysis of customer service in branch of the company Mountfield a.s., which is located in Pardubice. The last main chapter is devoted to suggestions for improvement of customer service and their evaluation.
Klíčová slova
zákazník, společnost, servis, prodejna, prodej
Klíčová slova v angličtině
customer, company, service, shop, sale
Rozsah průvodní práce
63 s., 14 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá zákaznickým servisem ve společnosti Mountfield a.s. v rámci vybrané pobočky. První kapitola práce je zaměřena na zákaznický servis jako na jednu z logistických činností. Druhá kapitola práce obsahuje analýzu zákaznického servisu v pobočce firmy Mountfield a.s., která se nachází v Pardubicích. Poslední hlavní kapitola je věnována návrhům na zlepšení zákaznického servisu a jejich zhodnocení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is deal with customer service of the company Mountfield a.s. within a selected branch. The first chapter of thesis is focused on customer service as one at logistic activity. The second chapter of thesis contains the analysis of customer service in branch of the company Mountfield a.s., which is located in Pardubice. The last main chapter is devoted to suggestions for improvement of customer service and their evaluation.
Klíčová slova
zákazník, společnost, servis, prodejna, prodej
Klíčová slova v angličtině
customer, company, service, shop, sale
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Zákaznický servis z pohledu logistiky
2. Analýza zákaznického servisu ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice
3. Návrhy na zlepšení zákaznického servisu ve vybrané pobočce a jejich zhodnocení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Zákaznický servis z pohledu logistiky
2. Analýza zákaznického servisu ve společnosti Mountfield a.s. - prodejna Pardubice
3. Návrhy na zlepšení zákaznického servisu ve vybrané pobočce a jejich zhodnocení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.