Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zaměstnanců Call centra České pošty, s. p. Pomocí dotazníkového šetření autor zjišťuje, s čím jsou zaměstnanci spokojeni nebo nespokojeni. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou navrhnuty vhodná školení a kurzy, které budou vést ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the satisfaction of employees of the Czech Post Call Center. Using a questionnaire survey, the author examines what the employees are satisfied and dissatisfied with. Based on the results of the questionnaire survey, suitable trainings and courses are proposed to increase employee satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, zvýšení spokojenosti zaměstnanců, call centra, Česká pošta,
Klíčová slova v angličtině
employee satisfaction, increasing employee satisfaction, call centers, Czech Post
Rozsah průvodní práce
71 s., 25 s. obr. přil.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zaměstnanců Call centra České pošty, s. p. Pomocí dotazníkového šetření autor zjišťuje, s čím jsou zaměstnanci spokojeni nebo nespokojeni. Na základě výsledků z dotazníkového šetření jsou navrhnuty vhodná školení a kurzy, které budou vést ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the satisfaction of employees of the Czech Post Call Center. Using a questionnaire survey, the author examines what the employees are satisfied and dissatisfied with. Based on the results of the questionnaire survey, suitable trainings and courses are proposed to increase employee satisfaction.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, zvýšení spokojenosti zaměstnanců, call centra, Česká pošta,
Klíčová slova v angličtině
employee satisfaction, increasing employee satisfaction, call centers, Czech Post
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Personální řízení se zaměřením na spokojenost zaměstnanců a jejich motivaci
2. Analýza současného stavu Call centra Ostrava
3. Návrhy na zvýšení spokojenosti pracovníků
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Personální řízení se zaměřením na spokojenost zaměstnanců a jejich motivaci
2. Analýza současného stavu Call centra Ostrava
3. Návrhy na zvýšení spokojenosti pracovníků
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Odůvodnění nezveřejnění VŠKP
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.