Práce se zabývá motivací studentů ke studiu oboru všeobecná sestra prezenční a kombinované formy studia na Fakultě zdravotnických studií Univerzity Pardubice. Práce je rozdělena na teoretickou a průzkumnou část. Teoretická část je zaměřena na popis motivace studentů ke studiu a přehled současného vzdělávání sester, které je v dnešní době nabízeno. Následně je zde i popisována náplň práce sestry. Průzkumná část je založena na kvantitativním průzkumu, který je zpracován pomocí dotazníků, určených pro studenty prvního ročníku oboru všeobecná sestra.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the motivation of students to full-time and part-time study the field of general nurse at the Faculty of Health Studies of the University of Pardubice. The thesis is divided into theoretical and exploratory part. The theoretical part is focused on a description of motivation to study and an overview of the current education of nurses, which is contemporary offered. Subsequently, the work of the nurse is described. The exploratory section is based on a quantitative survey that is conducted using questionnaires designed for first-year nurses.
Motivation, motivational values, education, nursing, general nursing, needs.
Rozsah průvodní práce
74 (84147 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá motivací studentů ke studiu oboru všeobecná sestra prezenční a kombinované formy studia na Fakultě zdravotnických studií Univerzity Pardubice. Práce je rozdělena na teoretickou a průzkumnou část. Teoretická část je zaměřena na popis motivace studentů ke studiu a přehled současného vzdělávání sester, které je v dnešní době nabízeno. Následně je zde i popisována náplň práce sestry. Průzkumná část je založena na kvantitativním průzkumu, který je zpracován pomocí dotazníků, určených pro studenty prvního ročníku oboru všeobecná sestra.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the motivation of students to full-time and part-time study the field of general nurse at the Faculty of Health Studies of the University of Pardubice. The thesis is divided into theoretical and exploratory part. The theoretical part is focused on a description of motivation to study and an overview of the current education of nurses, which is contemporary offered. Subsequently, the work of the nurse is described. The exploratory section is based on a quantitative survey that is conducted using questionnaires designed for first-year nurses.
Motivation, motivational values, education, nursing, general nursing, needs.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
1. AYERS, Susan a Richard DE VISSER. Psychologie v medicíně. Přeložil Helena HARTLOVÁ. Praha: Grada Publishing, 2015, xiv, 552 strany. Psyché. ISBN 978-80-247-5230-3.
2. BUŽGOVÁ, Radka a Ilona PLEVOVÁ. Ošetřovatelství. Praha: Grada, 2011, 2 sv. (285, 223 s.). Sestra. ISBN 978-80-247-3557-3.
3. KEBZA, Vladimír. Psycholog ve zdravotnictví. Praha: Karolinum, 2014, 104 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 978-80-246-2446-4.
4. KUTNOORSKÁ, Jana. Historie ošetřovatelství. Praha: Grada, 2010, 206 s. Sestra. ISBN 978-80-247-3224-4.
5. NAKONEČNÝ, Milan. Motivace chování. 3., přeprac. vyd. V Praze: Triton, 2014. ISBN 978-80-7387-830-6.
6. VÉVODA, Jiří. Motivace sester a pracovní spokojenost ve zdravotnictví. Praha: Grada, 2013, 159 s. Sestra. ISBN 978-80-247-4732-3.
Seznam doporučené literatury
1. AYERS, Susan a Richard DE VISSER. Psychologie v medicíně. Přeložil Helena HARTLOVÁ. Praha: Grada Publishing, 2015, xiv, 552 strany. Psyché. ISBN 978-80-247-5230-3.
2. BUŽGOVÁ, Radka a Ilona PLEVOVÁ. Ošetřovatelství. Praha: Grada, 2011, 2 sv. (285, 223 s.). Sestra. ISBN 978-80-247-3557-3.
3. KEBZA, Vladimír. Psycholog ve zdravotnictví. Praha: Karolinum, 2014, 104 s. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 978-80-246-2446-4.
4. KUTNOORSKÁ, Jana. Historie ošetřovatelství. Praha: Grada, 2010, 206 s. Sestra. ISBN 978-80-247-3224-4.
5. NAKONEČNÝ, Milan. Motivace chování. 3., přeprac. vyd. V Praze: Triton, 2014. ISBN 978-80-7387-830-6.
6. VÉVODA, Jiří. Motivace sester a pracovní spokojenost ve zdravotnictví. Praha: Grada, 2013, 159 s. Sestra. ISBN 978-80-247-4732-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: A
Hodnocení oponenta: B
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jaká byla Vaše motivace ke studiu na této fakultě?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá.