Tato práce bude sloužit studentům pro pochopení teorie Rozhodovacích procesů a měla by pomoci vypočítat vhodnou alternativu rozhodovacího problému. Součástí práce jsou přílohy s výpočty a ukázka databáze.
Anotace v angličtině
This thesis will serve students to understand the theory of Decision-making Processes and should help to find the suitable alternative calculation of the decisional problem. Part of the thesis are also attachements with the calculations and the samples of the database.
Klíčová slova
Rozhodovací procesy, vzorce, vícekriteriální rozhodování, sociální síť, marketing
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce bude sloužit studentům pro pochopení teorie Rozhodovacích procesů a měla by pomoci vypočítat vhodnou alternativu rozhodovacího problému. Součástí práce jsou přílohy s výpočty a ukázka databáze.
Anotace v angličtině
This thesis will serve students to understand the theory of Decision-making Processes and should help to find the suitable alternative calculation of the decisional problem. Part of the thesis are also attachements with the calculations and the samples of the database.
Klíčová slova
Rozhodovací procesy, vzorce, vícekriteriální rozhodování, sociální síť, marketing
Klíčová slova v angličtině
-
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnotit jakým způsobem komunikují univerzity na vybraných sociálních sítích.
Osnova:
- Základní pojmy
- Charakteristika vybraných sociálních sítí
- Současný stav komunikace vybraných univerzit na sociálních sítích
- Vyhodnocení komunikace vybraných univerzit na sociálních sítích
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnotit jakým způsobem komunikují univerzity na vybraných sociálních sítích.
Osnova:
- Základní pojmy
- Charakteristika vybraných sociálních sítí
- Současný stav komunikace vybraných univerzit na sociálních sítích
- Vyhodnocení komunikace vybraných univerzit na sociálních sítích
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
BEDNÁŘ V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Fabooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FOTR, J. Manažerské rozhodování: postupy, metody a nástroje. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2006, 409 s. ISBN 80-869-29-15-9
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3337-8.
MAJARO, S.Základy marketingu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
BEDNÁŘ V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Fabooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FOTR, J. Manažerské rozhodování: postupy, metody a nástroje. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2006, 409 s. ISBN 80-869-29-15-9
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3337-8.
MAJARO, S.Základy marketingu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
Přílohy volně vložené
Desicion-making processes, formulas, multiple-criteria decision-making, social network, marketing
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi výsledky bakalářské práce s názvem Komunikace na sociálních sítích institucí zaměřených na vysokoškolské vzdělávání. Cílem práce je zhodnotit, jakým způsobem komunikují univerzity na vybraných sociálních sítích. Studentka zodpověděla následující otázky: Jaké jiné metody je možné použít pro zjištění, jakým způsobem dané instituce komunikují na sociálních sítích? Jaké instituce zaměřené na vysokoškolské vzdělávání (kromě univerzit) by se daly využít pro potřeby této práce? Studentka částečně zodpověděla následující otázky a připomínky: O jaký typ příspěvku na sociálních sítích se jedná? Hodnotila jste typ tohoto příspěvku? Za jaké období jste zohledňovala příspěvky na sociálních sítích dané univerzity? Brala jste v potaz počet studentů, které daná univerzita má? Jakou metodu jste zvolila k nastavení vah jednotlivých kritérií? Jakým jiným způsobem by se daly tyto váhy nastavit? Cíl práce byl splněn. Komise práci hodnotí známkou dobře.