Práce se zabývá zpožděním v letecké dopravě. Zabývá příčinami vzniku zpoždění a vlivem těchto příčin na chod letecké společnosti. V poslední části práce jsou pak uvedeny možnosti a metody, které pomáhají zmírnit nebo eliminovat zpoždění.
Anotace v angličtině
The work is focused on delay in air traffic. Work is concered with causes of delay origin and with infuence of these causes on airline operations. In the last part there mentioned possibilities and methods, which help to reduce or eliminte delay in air traffic.
Klíčová slova
zpoždění, letecká společnost, letiště, cestující
Klíčová slova v angličtině
Delay, airline, airfield, passenger
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá zpožděním v letecké dopravě. Zabývá příčinami vzniku zpoždění a vlivem těchto příčin na chod letecké společnosti. V poslední části práce jsou pak uvedeny možnosti a metody, které pomáhají zmírnit nebo eliminovat zpoždění.
Anotace v angličtině
The work is focused on delay in air traffic. Work is concered with causes of delay origin and with infuence of these causes on airline operations. In the last part there mentioned possibilities and methods, which help to reduce or eliminte delay in air traffic.
Klíčová slova
zpoždění, letecká společnost, letiště, cestující
Klíčová slova v angličtině
Delay, airline, airfield, passenger
Zásady pro vypracování
Úvod
1.Analýza příčin vzniku zpoždění
2.Vliv zpoždění na provoz u letecké společnosti
3.Možnosti eliminace vzniklého zpoždění
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1.Analýza příčin vzniku zpoždění
2.Vliv zpoždění na provoz u letecké společnosti
3.Možnosti eliminace vzniklého zpoždění
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. WU, Cheng-Lung. Airline operations and delay management: insights from airline economics, networks, and strategic schedule planning. Burlington, VT: Ashgate, c2010.
2.BELOBABA, Peter., Amedeo R. ODONI a Cynthia. BARNHART. The global airline industry. Chichester, West Sussex, U.K.: Wiley, 2009. ISBN 0470740779.
3.ŽIHLA, Zdeněk. Provozování podniků letecké dopravy a letišť. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2010. ISBN 978-80-7204-677-5.
Seznam doporučené literatury
1. WU, Cheng-Lung. Airline operations and delay management: insights from airline economics, networks, and strategic schedule planning. Burlington, VT: Ashgate, c2010.
2.BELOBABA, Peter., Amedeo R. ODONI a Cynthia. BARNHART. The global airline industry. Chichester, West Sussex, U.K.: Wiley, 2009. ISBN 0470740779.
3.ŽIHLA, Zdeněk. Provozování podniků letecké dopravy a letišť. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2010. ISBN 978-80-7204-677-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Bakalářská práce je slabou rešerší. Práce je příliš obecná a nekonkrétní. Práce nemá jasně stanoven cíl a jasně definované splnění cíle závěru. Z práce nevyplývají jasná a konkrétní doporučení pro eliminaci jednotlivých příčin zpoždění v letecké dopravě. V bakalářské práci není dodržena směrnice pro úpravu závěrečných prací na Univerzitě Pardubice. V práci je také velké množství formální chyb a překlepů. Prezentace práce byla velmi krátká, popisná a nekonkrétní. V rámci rozpravy student nedokázal odpovědět, co bylo konkrétním výsledkem a přínosem řešení zadané práce. Státní zkušební komise v souladu s článkem 8 odstavec 6 Studijního a zkušebního řádu Univerzity Pardubice rozhodla, že bude studentovi zadána nová práce.