Cílem bakalářské práce na téma Komunikační mix ve vybrané společnosti je objasnit marketingovou komunikaci a komunikační mix ve společnosti Iveco Czech Republic a.s., a následný návrh na zlepšení komunikačních aktivit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vymezuje základní pojmy, které se týkají daného tématu. Následná část představuje vybranou organizaci a je zde provedena analýza komunikačního mixu, PEST analýza a SWOT analýza. V závěru práce jsou uvedeny doporučení a návrhy zaměřené na komunikaci.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis"Communication mix" is to clarify marketing communication and communication mix of the particular organization - Iveco Czech Republic a.s. It will also provide suggestions and recommendations for communications activities. This work is devided into two parts. The basic terms of this issue are defined in the theoretical part. The practical part introduces the chosen organization and gives the analysis of the communication mix, PEST and SWOT analyses. In the conclusion are provided recommendations and suggestions focused on the communication.
Marketing, marketing communication, communication mix, advertisement, PR, Iveco
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační mix ve vybrané společnosti je objasnit marketingovou komunikaci a komunikační mix ve společnosti Iveco Czech Republic a.s., a následný návrh na zlepšení komunikačních aktivit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vymezuje základní pojmy, které se týkají daného tématu. Následná část představuje vybranou organizaci a je zde provedena analýza komunikačního mixu, PEST analýza a SWOT analýza. V závěru práce jsou uvedeny doporučení a návrhy zaměřené na komunikaci.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis"Communication mix" is to clarify marketing communication and communication mix of the particular organization - Iveco Czech Republic a.s. It will also provide suggestions and recommendations for communications activities. This work is devided into two parts. The basic terms of this issue are defined in the theoretical part. The practical part introduces the chosen organization and gives the analysis of the communication mix, PEST and SWOT analyses. In the conclusion are provided recommendations and suggestions focused on the communication.
Marketing, marketing communication, communication mix, advertisement, PR, Iveco
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat komunikační mix vybraného podniku, analyzovat situaci na trhu, provést segmentaci a podat návrh na nové využit nástrojů v komunikačním mixu.
Osnova:
- Základní pojmy.
- Analýza trhu včetně segmentace.
- Popis nástrojů komunikačního mixu zkoumaného podniku.
- Navrhovaná změna pro podnik.
- Shrnutí a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat komunikační mix vybraného podniku, analyzovat situaci na trhu, provést segmentaci a podat návrh na nové využit nástrojů v komunikačním mixu.
Osnova:
- Základní pojmy.
- Analýza trhu včetně segmentace.
- Popis nástrojů komunikačního mixu zkoumaného podniku.
- Navrhovaná změna pro podnik.
- Shrnutí a závěr.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
TOMANDL, Jan. Public relations a zpravodajství: vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii. Zlín: VeRBuM, 2012. ISBN 978-80-87500-28-6.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010. ISBN 978-80-87197-17-2.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
TOMANDL, Jan. Public relations a zpravodajství: vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii. Zlín: VeRBuM, 2012. ISBN 978-80-87500-28-6.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010. ISBN 978-80-87197-17-2.