Diplomová práce si klade za cíl identifikaci potřeb celoživotního vzdělávání ve vybraném podniku. V práci je analyzován koncept celoživotního vzdělávání s ohledem na potřeby konkrétních pozic v oddělení výroby dílců společnosti JHV - ENGINEERING s.r.o. Závěr práce obsahuje návrh využití personálního informačního systému pro zefektivnění kontroly procesu vzdělávání.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to identify the needs of Lifelong Learning in the Specific Company. The thesis analyzes the concept of Lifelong Learning with respect to the needs of specific position in the JHV - ENGINEERING, s.r.o. The conclusion of the thesis contains a proposal for using the personnel information system to make the proces of education more effective.
Klíčová slova
Řízení lidských zdrojů, podnikové vzdělávání, celoživotní vzdělávání, zaměstnanci, JHV - ENGINEERING s.r.o., personální informační systém
Klíčová slova v angličtině
Human Resource Management, Business Education, Lifelong Learning, employees, JHV - ENGINEERING s.r.o., personnel information system
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce si klade za cíl identifikaci potřeb celoživotního vzdělávání ve vybraném podniku. V práci je analyzován koncept celoživotního vzdělávání s ohledem na potřeby konkrétních pozic v oddělení výroby dílců společnosti JHV - ENGINEERING s.r.o. Závěr práce obsahuje návrh využití personálního informačního systému pro zefektivnění kontroly procesu vzdělávání.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is to identify the needs of Lifelong Learning in the Specific Company. The thesis analyzes the concept of Lifelong Learning with respect to the needs of specific position in the JHV - ENGINEERING, s.r.o. The conclusion of the thesis contains a proposal for using the personnel information system to make the proces of education more effective.
Klíčová slova
Řízení lidských zdrojů, podnikové vzdělávání, celoživotní vzdělávání, zaměstnanci, JHV - ENGINEERING s.r.o., personální informační systém
Klíčová slova v angličtině
Human Resource Management, Business Education, Lifelong Learning, employees, JHV - ENGINEERING s.r.o., personnel information system
Zásady pro vypracování
Cílem práce je identifikace potřeb celoživotního vzdělávání ve vybraném podniku. Návrh vhodného konceptu způsobu celoživotního vzdělávání s ohledem na potřeby konkrétních pozic. Stanovení pravidel a zásad pro poskytování celoživotního vzdělávání s podporou společnosti. Nedílnou součástí bude i návrh využití informačních systémů pro danou problematiku.
Osnova:
- Problematika řízení lidských zdrojů.
- Popis vybrané organizace.
- Popis vybraných typových pozic a jejich kvalifikačních požadavků.
- Stávající personální program využívaný organizací.
- Návrh konceptu pro oblast personálního vzdělávání.
- Návrh možnosti využití IS pro kontrolu vzdělávání zaměstnanců.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je identifikace potřeb celoživotního vzdělávání ve vybraném podniku. Návrh vhodného konceptu způsobu celoživotního vzdělávání s ohledem na potřeby konkrétních pozic. Stanovení pravidel a zásad pro poskytování celoživotního vzdělávání s podporou společnosti. Nedílnou součástí bude i návrh využití informačních systémů pro danou problematiku.
Osnova:
- Problematika řízení lidských zdrojů.
- Popis vybrané organizace.
- Popis vybraných typových pozic a jejich kvalifikačních požadavků.
- Stávající personální program využívaný organizací.
- Návrh konceptu pro oblast personálního vzdělávání.
- Návrh možnosti využití IS pro kontrolu vzdělávání zaměstnanců.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů : moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5258-7.
LONGWORTH, Norman, DAVIES, W. Keith. Lieflong learning. 2. vydání. New York: Routledge, 2013. ISBN 0-7494-1972-5.
ŠAFRÁNKOVÁ, Jana Marie, ŠIKÝŘ, Martin. Perspektivy rozvoje lidského potenciálu: výzvy současné praxe řízení lidských zdrojů. Ostrava: Key Publishing, 2017. ISBN 978-80-7418-279-2.
VODÁK, Jozef, KUCHARČÍKOVÁ, Alžběta. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2. vydání. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3651-8.
Zdroje na internetu
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů : moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5258-7.
LONGWORTH, Norman, DAVIES, W. Keith. Lieflong learning. 2. vydání. New York: Routledge, 2013. ISBN 0-7494-1972-5.
ŠAFRÁNKOVÁ, Jana Marie, ŠIKÝŘ, Martin. Perspektivy rozvoje lidského potenciálu: výzvy současné praxe řízení lidských zdrojů. Ostrava: Key Publishing, 2017. ISBN 978-80-7418-279-2.
VODÁK, Jozef, KUCHARČÍKOVÁ, Alžběta. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2. vydání. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3651-8.
Zdroje na internetu
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentce byly položeny tyto otázky:
Zaujal mě postřeh o chybějící zpětné vazbě (vyhodnocení) školení. K tomuto tématu bych se ráda studentky zeptala, jaké konkrétní otázky navrhuje k vyhodnocení školení. Velmi zajímavé je i téma motivace - jaké konkrétní kroky by studentka učinila, aby motivovala vedoucího výroby dílců pro absolvování více soft školení (jak vést kolektiv, jak motivovat svoje zaměstnance apod.)
Je osobní ohodnocení motivačního nebo stimulačního charakteru? Jak jste vybírala zmiňované oddělení pro svou analýzu? Na základě čeho jste vybírala zmiňované softwary, které jste v práci porovnávala?
Studentka reagovala a úspěšně odpovídala na otázky komise a obhájila tak diplomovou práci.