Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti A-Z Projekt s.r.o., která se orientuje na zprostředkování vlastního bydlení pomocí balíčku služeb. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny pro zlepšení propagace podniku. Důraz je kladen na tvorbu nového komunikačního mixu a změnu vnímání poskytovaných služeb jako balíčku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of A-Z Projekt s.r.o., which is focused on mediation of own housing by means of services. The aim of the bachelor thesis is to propose changes to improve the company promotion. Emphasis is placed on creating a new communication mix and changing the perception of services as a package.
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti A-Z Projekt s.r.o., která se orientuje na zprostředkování vlastního bydlení pomocí balíčku služeb. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny pro zlepšení propagace podniku. Důraz je kladen na tvorbu nového komunikačního mixu a změnu vnímání poskytovaných služeb jako balíčku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of A-Z Projekt s.r.o., which is focused on mediation of own housing by means of services. The aim of the bachelor thesis is to propose changes to improve the company promotion. Emphasis is placed on creating a new communication mix and changing the perception of services as a package.
Cílem práce je popsat stávající marketingový mix, současnou situaci na trhu a navrhnout změny u vybraných marketingových nástrojů.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Popis stávající situace na trhu.
- Specifika marketingového mixu zvoleného podniku.
- Návrh změny vybraných marketingových nástrojů.
- Shrnutí a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat stávající marketingový mix, současnou situaci na trhu a navrhnout změny u vybraných marketingových nástrojů.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Popis stávající situace na trhu.
- Specifika marketingového mixu zvoleného podniku.
- Návrh změny vybraných marketingových nástrojů.
- Shrnutí a závěr.
Seznam doporučené literatury
KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing II. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
KANTOROVÁ, Kateřina. Marketing II. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Nejprve studentka představila v rámci prezentace svou bakalářskou práci na téma Marketingový mix v oblasti služeb. Cílem práce bylo popsat stávající marketingový mix, současnou situaci na trhu a navrhnout změny u vybraných marketingových nástrojů.
V další části obahojoby potom studentka odpovídala na otázky vedoucí práce z posudku:
1. Autorka doporučuje mimo jiné strategii W-O. Jakým způsobem navrhuje rozšířit řady zaměstnanců? Jak v této aktivitě může pomoci marketing?
2. Byli seznámeni zástupci společnosti se závěry bakalářské práce? Pokud ano, jaká byla jejich reakce?
V následné rozpravě studentka reagovala na tento dotaz:
Jak jste si stanovila hranici, na základě které hypotézy potvrzujete?