Cílem práce je v teoretické rovině vymezit význam hodnocení spokojenosti zaměstnanců v kontextu personálního managementu, výběr vhodného nástroje pro hodnocení spokojenosti a jeho uplatnění v praxi konkrétní firmy.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to define theoretical level of the importance of evaluation of em-ployee satisfaction in the context of personnel management, selection of a suitable tool for assessment of satisfaction and its application in the practice of a particular company.
Cílem práce je v teoretické rovině vymezit význam hodnocení spokojenosti zaměstnanců v kontextu personálního managementu, výběr vhodného nástroje pro hodnocení spokojenosti a jeho uplatnění v praxi konkrétní firmy.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to define theoretical level of the importance of evaluation of em-ployee satisfaction in the context of personnel management, selection of a suitable tool for assessment of satisfaction and its application in the practice of a particular company.
Cílem práce je v teoretické rovině vymezit význam hodnocení spokojenosti zaměstnanců v kontextu personálního managementu, výběr vhodného nástroje pro hodnocení spokojenosti a jeho uplatnění v praxi konkrétní firmy.
Osnova:
-Vymezení teoretického rámce.
-Vymezení vybrané organizace.
-Průzkumná část ve vybrané organizaci.
-Formulace doporučení.
-Závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je v teoretické rovině vymezit význam hodnocení spokojenosti zaměstnanců v kontextu personálního managementu, výběr vhodného nástroje pro hodnocení spokojenosti a jeho uplatnění v praxi konkrétní firmy.
Osnova:
-Vymezení teoretického rámce.
-Vymezení vybrané organizace.
-Průzkumná část ve vybrané organizaci.
-Formulace doporučení.
-Závěr.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Amstrong´s handbook of human resource management practice. Philadelphia: Kogan Page, 2014. ISBN 978-0-7494-6964-1.
CARBERY, Ronan a Christine CROSS. Human Resource Management: A Concise Introduction. New York: Palgrave Macmillan, 2013. ISBN 978-1-137-00939-5.
KAESLER, Clemens a Frauke KAESLER-PROBST. Praktická podniková personalistika. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013. ISBN 978-80-7357-913-5.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-288-8.
ŽUFAN, Jan. Moderní personalistika ve službách. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-807357-947-0.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. Amstrong´s handbook of human resource management practice. Philadelphia: Kogan Page, 2014. ISBN 978-0-7494-6964-1.
CARBERY, Ronan a Christine CROSS. Human Resource Management: A Concise Introduction. New York: Palgrave Macmillan, 2013. ISBN 978-1-137-00939-5.
KAESLER, Clemens a Frauke KAESLER-PROBST. Praktická podniková personalistika. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2013. ISBN 978-80-7357-913-5.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-288-8.
ŽUFAN, Jan. Moderní personalistika ve službách. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-807357-947-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi svoji diplomovou práci na téma Hodnocení spokojenosti a angažovanosti zaměstnanců - nástroj personálního managementu.Cílem práce je v teoretické rovině vymezit význam hodnocení spokojenosti zaměstnanců v kontextu personálního managementu, výběr vhodného nástroje pro hodnocení spokojenosti a jeho uplatnění v praxi konkrétní firmy.
Vedoucí práce prosí o konkrétní závěry z průzkumu v návaznosti na konkrétní doporučení.
Dle posudku oponenta by v rámci rozpravy nad diplomovou prací diplomatka mohla rozvést své závěry uvedené v kapitole č. 4 Formulace doporučení.