Cílem této bakalářské práce je analyzovat koncept společenské odpovědnosti firem a identifikovat a popsat konkrétní společensky odpovědné aktivity podniků působících na českém trhu. Na základě výzkumu analyzovat vztah představitelů generace X a Y ke společensky odpovědným aktivitám firem.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyze the concept of corporate social responsibility and identify and describe specific socially responsible business activities of the companies operating on the Czech market. Based on research to analyze the relationship between the representatives of generation X and Y to corporate social responsibility.
Klíčová slova
polečensky odpovědné aktivity podniků, CSR aktivity, ekonomická odpovědnost, sociální odpovědnost, environmentální odpovědnost, generace X a Y
Klíčová slova v angličtině
Corporate social responsibility, CSR activities, economic responsibility, social responsibility, environmental responsibility, generation X and Y
Rozsah průvodní práce
64
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat koncept společenské odpovědnosti firem a identifikovat a popsat konkrétní společensky odpovědné aktivity podniků působících na českém trhu. Na základě výzkumu analyzovat vztah představitelů generace X a Y ke společensky odpovědným aktivitám firem.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to analyze the concept of corporate social responsibility and identify and describe specific socially responsible business activities of the companies operating on the Czech market. Based on research to analyze the relationship between the representatives of generation X and Y to corporate social responsibility.
Klíčová slova
polečensky odpovědné aktivity podniků, CSR aktivity, ekonomická odpovědnost, sociální odpovědnost, environmentální odpovědnost, generace X a Y
Klíčová slova v angličtině
Corporate social responsibility, CSR activities, economic responsibility, social responsibility, environmental responsibility, generation X and Y
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je analyzovat koncept společenské odpovědnosti firem a identifikovat a popsat konkrétní společensky odpovědné aktivity podniků působících na českém trhu. Na základě výzkumu analyzovat vztah představitelů generace X a Y ke společensky odpovědným aktivitám firem.
Osnova:
- Vymezení konceptu společenské odpovědnosti firem a dalších základních pojmů
- Vybrané aktivity společenské odpovědnosti firem v ČR
- Analýza přístupu představitelů generace X a Y
- Formulace závěrů a návrh doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je analyzovat koncept společenské odpovědnosti firem a identifikovat a popsat konkrétní společensky odpovědné aktivity podniků působících na českém trhu. Na základě výzkumu analyzovat vztah představitelů generace X a Y ke společensky odpovědným aktivitám firem.
Osnova:
- Vymezení konceptu společenské odpovědnosti firem a dalších základních pojmů
- Vybrané aktivity společenské odpovědnosti firem v ČR
- Analýza přístupu představitelů generace X a Y
- Formulace závěrů a návrh doporučení
Seznam doporučené literatury
ADÁMEK, Pavel. Percepce společesnké odpovědnosti podnikání v České republice. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2013. 175 s. ISBN 978-80-7248-894-0.
KAŠPAROVÁ, Klára. Reportování o společenské odpovědnosti podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 188 s. ISBN 978-80-210-5694-7.
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ.Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada, 2013. Management (Grada). ISBN 978-80-247-4480-3.
PAVLÍK, Marek a Martin BĚLČÍK. Společenská odpovědnost organizací-CSR v praxi a jak s ním dál. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 169 s. ISBN 978-80-247-3157-5.
PÍCHA, Kamil. Společenská odpovědnost podniku v aktuálních trendech a souvislostech. 1. vyd. Praha: Alfa nakladatelství, 2012. 103 s. ISBN 9788087197554.
ZADRAŽILOVÁ., Dana. Společenská odpovědnost podniků: Transparentnost a etika podnikání. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010. 167 s. ISBN 978-80-7400-192-5.
Seznam doporučené literatury
ADÁMEK, Pavel. Percepce společesnké odpovědnosti podnikání v České republice. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2013. 175 s. ISBN 978-80-7248-894-0.
KAŠPAROVÁ, Klára. Reportování o společenské odpovědnosti podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 188 s. ISBN 978-80-210-5694-7.
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ.Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada, 2013. Management (Grada). ISBN 978-80-247-4480-3.
PAVLÍK, Marek a Martin BĚLČÍK. Společenská odpovědnost organizací-CSR v praxi a jak s ním dál. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 169 s. ISBN 978-80-247-3157-5.
PÍCHA, Kamil. Společenská odpovědnost podniku v aktuálních trendech a souvislostech. 1. vyd. Praha: Alfa nakladatelství, 2012. 103 s. ISBN 9788087197554.
ZADRAŽILOVÁ., Dana. Společenská odpovědnost podniků: Transparentnost a etika podnikání. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010. 167 s. ISBN 978-80-7400-192-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi bakalářskou práci s názvem Společensky odpovědné aktivity podniků a jejich vnímání generací X a Y. Cílem práce bylo analyzovat koncept společenské odpovědnosti firem a identifikovat a popsat konkrétní společensky odpovědné aktivity podniků působících na českém trhu. Na základě výzkumu analyzovat vztah představitelů generace X a Y ke společensky odpovědným aktivitám firem. Studentka zodpověděla následující otázky: V závěrečné kapitole uvádíte, že vzhledem k výsledkům analýzy byste firmám doporučila, aby ''dokázaly demonstrovat benefity, které firma poskytuje zaměstnancům v rámci tohoto konceptu''. Vysvětlete toto doporučení detailněji. Výběr, který jste dala do dotazníku, jste čerpala z CSR? Jaký je rozdíl mezi jednotlivými generacemi? Cíl práce byl splněn.