Práce je věnována deskripci různých komunikačních nástrojů ve sledované společnosti a následným hodnocením jejich kvality zaměstnanci.
Anotace v angličtině
The thesis is dealing with description of various communication tools in described company and rating of their quality by employees.
Klíčová slova
vnitropodniková komunikace, komunikační nástroje, dotazníkové šetření, výzkum
Klíčová slova v angličtině
internal communication, communication tools, survery questionnaire, research
Rozsah průvodní práce
52
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je věnována deskripci různých komunikačních nástrojů ve sledované společnosti a následným hodnocením jejich kvality zaměstnanci.
Anotace v angličtině
The thesis is dealing with description of various communication tools in described company and rating of their quality by employees.
Klíčová slova
vnitropodniková komunikace, komunikační nástroje, dotazníkové šetření, výzkum
Klíčová slova v angličtině
internal communication, communication tools, survery questionnaire, research
Zásady pro vypracování
Cílem práce je deskripce různých komunikačních forem a hodnocení jejich kvality zaměstnanci.
Osnova:
- Výzam interní komunikace v organizaci.
- Vymezení základních pojmů a nástrojů vnitropodnikové komunikace.
- Charakteristika vybrané společnosti.
- Realizace dotazníkového šetření u vybraného podniku a jeho analýza.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je deskripce různých komunikačních forem a hodnocení jejich kvality zaměstnanci.
Osnova:
- Výzam interní komunikace v organizaci.
- Vymezení základních pojmů a nástrojů vnitropodnikové komunikace.
- Charakteristika vybrané společnosti.
- Realizace dotazníkového šetření u vybraného podniku a jeho analýza.
Seznam doporučené literatury
BUREŚ, Ivan a Vlasta A. LOPUCHOVSKÁ. 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér. Praha: Management Press, 2007. ISBN 798-807261-166-9.
CEJTHAMR, Václav a Jiří DĚDINA. Management a organizační chování. 2. aktualiz. a rozš. vyd.Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3348-7.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana a kol. Řízení lidských zdrojů. Praha: C.H.Beck, 2012. ISBN 978-80-7400-347-9.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017. ISBN 978-80-7560-099-8.
KOVAŔÍková, Jarka. Interní komunikace je nutnost! Praha: Siria, 2016. ISBN 978-80-906367-0-5.
Seznam doporučené literatury
BUREŚ, Ivan a Vlasta A. LOPUCHOVSKÁ. 10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér. Praha: Management Press, 2007. ISBN 798-807261-166-9.
CEJTHAMR, Václav a Jiří DĚDINA. Management a organizační chování. 2. aktualiz. a rozš. vyd.Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3348-7.
DVOŘÁKOVÁ, Zuzana a kol. Řízení lidských zdrojů. Praha: C.H.Beck, 2012. ISBN 978-80-7400-347-9.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace v teorii a praxi. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017. ISBN 978-80-7560-099-8.
KOVAŔÍková, Jarka. Interní komunikace je nutnost! Praha: Siria, 2016. ISBN 978-80-906367-0-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Typy vnitropodnikové komunikace a jejich vnímání zaměstnanci. Cílem práce je deskripce různých komunikačních forem a hodnocení jejich kvality zaměstnanci.
Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Vaše osobní (negat. - pozit.) zkušenost s vnitropodnikovou komunikací ve sledované organizaci?
Existují ve Vaší instituci výrazně specifické formy komunikace ve vztahu k veřejnosti - jestliže ano, jak je hodnotíte?