Bakalářská práce na téma "Komunikační mix dané společnosti" je rozdělena do dvou částí. V první části jsou definovány pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. Práce se věnuje podpoře prodeje ve formě promotion. Cílem bakalářské práce je prozkoumat problematiku přímé prezentace zboží okem zákazníků. V návaznosti na dotazníkové šetření bude vytvořen návrh na zlepšení efektivnosti podpory prodeje s cílem zlepšit pracovní schopnosti zaměstnanců firmy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis on the topic "Communication mix of the selected company" is divided into two parts. The first part defines terms from the field of marketing and marketing mix. The thesis dedicades to sales support in the form of promotion. The aim of bachelor thesis is to explore the issue of the direct presentation of goods through the eyes of customers. In response to survey will be made a proposal to improve the effectiveness of sales promotion in order to improve the work skills of employees.
Bakalářská práce na téma "Komunikační mix dané společnosti" je rozdělena do dvou částí. V první části jsou definovány pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. Práce se věnuje podpoře prodeje ve formě promotion. Cílem bakalářské práce je prozkoumat problematiku přímé prezentace zboží okem zákazníků. V návaznosti na dotazníkové šetření bude vytvořen návrh na zlepšení efektivnosti podpory prodeje s cílem zlepšit pracovní schopnosti zaměstnanců firmy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis on the topic "Communication mix of the selected company" is divided into two parts. The first part defines terms from the field of marketing and marketing mix. The thesis dedicades to sales support in the form of promotion. The aim of bachelor thesis is to explore the issue of the direct presentation of goods through the eyes of customers. In response to survey will be made a proposal to improve the effectiveness of sales promotion in order to improve the work skills of employees.
Cílem této bakalářské práce je metodou analýzy definovat systém propagace vybraného podniku. Shrnutí získaných poznatků a opatřešní návrhu na zlepšení.
Osnova:
- Základní pojmy v oblasti marketingu.
- Formy komunikace.
- Charakteristika vybrané společnosti.
- Ananlýza systému komunikace ve vybrané společnosti.
- Návrh na zlepšení, formulace závěru.
Zásady pro vypracování
Cílem této bakalářské práce je metodou analýzy definovat systém propagace vybraného podniku. Shrnutí získaných poznatků a opatřešní návrhu na zlepšení.
Osnova:
- Základní pojmy v oblasti marketingu.
- Formy komunikace.
- Charakteristika vybrané společnosti.
- Ananlýza systému komunikace ve vybrané společnosti.
- Návrh na zlepšení, formulace závěru.
Seznam doporučené literatury
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015, 250 s. ISBN 978-80-247-5022-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015, 274 s. ISBN 978-80-7408-100-2.
LITTLE, Edward a Ebi MARANDI. Relationship marketing management. London: Thomson Learning, 2003, 236 s. ISBN 1-86152-931-7.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publilshing, 2017, 271 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015, 250 s. ISBN 978-80-247-5022-4.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KAŠÍK, Milan a Karel HAVLÍČEK. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015, 274 s. ISBN 978-80-7408-100-2.
LITTLE, Edward a Ebi MARANDI. Relationship marketing management. London: Thomson Learning, 2003, 236 s. ISBN 1-86152-931-7.
PAULOVČÁKOVÁ, Lucie. Marketing: přístup k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015, 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publilshing, 2017, 271 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP ''Komunikační mix dané společnosti'', otázky vedoucí BP:
1. Které složky komunikačního mixu jste ve své práci sledovala a vyhodnocovala?
2. Můžete blíže vysvětlit graf č. 14: Hodnocení celé propagace? Ve své interpretaci uvádíte, že pouze 3 respondenti hodnotili akci stupněm jedna, ale z grafu je zřejmé, že tři respondenti zde mají hodnocení nula, ti se nezúčastnili nebo hodnotili tímto stupněm?