Odevzdaná práce ukončená po neúspěšné obhajobě (OPUNO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Strategie čtení jako nástroj podporující dovednost čtení
Studentka se ve své práci zaměří na problematiku rozvoje strategií čtení ve výuce anglického jazyka u žáků druhého stupně základní školy. Ve své práci bude definovat čtení jako jednu z řečových dovedností v kontextu rozvoje komunikační kompetence v anglickém jazyce, přičemž se zaměří na strategie podporující rozvoj čtení a možnosti integrování těchto strategií do výuky anglického jazyka. V praktické části práce bakalantka navrhne soubor plánů hodin a aktivit rozvíjejících čtení u žáků anglického jazyka na druhém stupni základní školy.
Zásady pro vypracování
Studentka se ve své práci zaměří na problematiku rozvoje strategií čtení ve výuce anglického jazyka u žáků druhého stupně základní školy. Ve své práci bude definovat čtení jako jednu z řečových dovedností v kontextu rozvoje komunikační kompetence v anglickém jazyce, přičemž se zaměří na strategie podporující rozvoj čtení a možnosti integrování těchto strategií do výuky anglického jazyka. V praktické části práce bakalantka navrhne soubor plánů hodin a aktivit rozvíjejících čtení u žáků anglického jazyka na druhém stupni základní školy.
Seznam doporučené literatury
ALDERSON, J. Charles. Assessing Reading. Cambridge: Cambridge University Press, 2000. ISBN 0 521 59000 0.
COHEN, Andrew D. and Susan J. WEAVER. Styles- and Strategies-based Instruction: A Teachers' Guide. Minnesota: Center for Advanced Research on Language Acquisition, 2006. ISBN 9780972254540.
DÖRNYEI, Zoltán. Motivational Strategies in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. ISBN 13-9780-521-79377-3.
GRELLET, Françoise. Developing Reading Skills: A Practical Guide to Reading Comprehension Exercises. Cambridge: Cambridge University Press, 1991. ISBN 978-0521283649.
HARMER, Jeremy. The Practise of English Language Teaching. 4th ed. Harlow: Longman ELT, 2007. ISBN 978-1405853118.
De LEEUW, Manya and Eric DE LEEUW. Read Better, Read Faster: A New Approach to Efficient Reading. London: Penguin UK, 1999. ISBN 978-0140134766.
LOJOVÁ, Gabriela a Kateřina VLČKOVÁ. Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-876-0.
NILES, Olive Strafford. Reading Tactics. Glenview, Illinois: Scott Foresman and Company, 1977. ISBN 978-0673048677.
SCRIVENER, Jim. Learning Teaching: The Essential Guide to English Language Teaching. Oxford: Macmillan Education, 2011. ISBN 9780230729841.
SIMMONS, John. Reading by Doing: An Introduction to Effective Reading. 3rd ed. USA: National Textbook Co., 1988. ISBN 978-0844257907.
Seznam doporučené literatury
ALDERSON, J. Charles. Assessing Reading. Cambridge: Cambridge University Press, 2000. ISBN 0 521 59000 0.
COHEN, Andrew D. and Susan J. WEAVER. Styles- and Strategies-based Instruction: A Teachers' Guide. Minnesota: Center for Advanced Research on Language Acquisition, 2006. ISBN 9780972254540.
DÖRNYEI, Zoltán. Motivational Strategies in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. ISBN 13-9780-521-79377-3.
GRELLET, Françoise. Developing Reading Skills: A Practical Guide to Reading Comprehension Exercises. Cambridge: Cambridge University Press, 1991. ISBN 978-0521283649.
HARMER, Jeremy. The Practise of English Language Teaching. 4th ed. Harlow: Longman ELT, 2007. ISBN 978-1405853118.
De LEEUW, Manya and Eric DE LEEUW. Read Better, Read Faster: A New Approach to Efficient Reading. London: Penguin UK, 1999. ISBN 978-0140134766.
LOJOVÁ, Gabriela a Kateřina VLČKOVÁ. Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-876-0.
NILES, Olive Strafford. Reading Tactics. Glenview, Illinois: Scott Foresman and Company, 1977. ISBN 978-0673048677.
SCRIVENER, Jim. Learning Teaching: The Essential Guide to English Language Teaching. Oxford: Macmillan Education, 2011. ISBN 9780230729841.
SIMMONS, John. Reading by Doing: An Introduction to Effective Reading. 3rd ed. USA: National Textbook Co., 1988. ISBN 978-0844257907.