Cílem diplomové práce je analýza konceptu Corporate Social Responsibility a Creating Shared Value ve vybrané organizaci. Diplomová práce bude analyzovat základní principy a postupy zavádění společenské odpovědnosti podniku a hodnotí oblast sdílených hodnot.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis is present an overview of Corporate Social Responsibility (CSR) and Creating Shared Value (CSV) in the selected organization.
Next, this thesis deals with the analysis and evaluation of basic principles and implementation process of shared value creation.
Lastly, this essay explore and analyse Nestlé's CSR initiatives according to the three pillars of strategic CSR and provide suggestions how it could be further improved in order to be beneficial to both the company and society.
Klíčová slova
Management, CSR, společenská odpovědnost firem, CSV, vytváření sdílené hodnoty, etický kodex, Value Add, business, society
Klíčová slova v angličtině
Management, CSR, Corporate Social Responsibility, CSV, Creating Shared Value, Code of Ethics, Value Add, business, society
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je analýza konceptu Corporate Social Responsibility a Creating Shared Value ve vybrané organizaci. Diplomová práce bude analyzovat základní principy a postupy zavádění společenské odpovědnosti podniku a hodnotí oblast sdílených hodnot.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis is present an overview of Corporate Social Responsibility (CSR) and Creating Shared Value (CSV) in the selected organization.
Next, this thesis deals with the analysis and evaluation of basic principles and implementation process of shared value creation.
Lastly, this essay explore and analyse Nestlé's CSR initiatives according to the three pillars of strategic CSR and provide suggestions how it could be further improved in order to be beneficial to both the company and society.
Klíčová slova
Management, CSR, společenská odpovědnost firem, CSV, vytváření sdílené hodnoty, etický kodex, Value Add, business, society
Klíčová slova v angličtině
Management, CSR, Corporate Social Responsibility, CSV, Creating Shared Value, Code of Ethics, Value Add, business, society
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je analýza konceptu Corporate Social Responsibility a Creating Shared Value ve vybrané organizaci. Diplomová práce bude analyzovat základní principy a postupy zavádění společenské odpovědnosti podniku a hodnotí oblast sdílených hodnot.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů managementu.
- CSR a Creating Shared Value
- Analýza zvolené organizace.
- Shrnutí a návrh budoucích aktivit.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je analýza konceptu Corporate Social Responsibility a Creating Shared Value ve vybrané organizaci. Diplomová práce bude analyzovat základní principy a postupy zavádění společenské odpovědnosti podniku a hodnotí oblast sdílených hodnot.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů managementu.
- CSR a Creating Shared Value
- Analýza zvolené organizace.
- Shrnutí a návrh budoucích aktivit.
Seznam doporučené literatury
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 201 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3983-0
CRANE, Andrew, ed. The Oxford Handbook of Corporate Social Responsibility. Oxford: Oxford University Press, c2008. ISBN 978-0-19-957394-3
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4480
SAUL, Jason. Social innovation, Inc.: 5 Strategies for Driving Business Growth through Social Change. San Francisco: Jossey-Bass, c2011. ISBN 978-0-470-61450-1
PAVLÍK, Marek a Martin BĚLČÍK. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3157-5
MALTZMAN, Richard. Driving Project, Program, and Portfolio Success: The Sustainability Wheel. Boca Raton, FL: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2016. ISBN 1498703283
Seznam doporučené literatury
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 201 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3983-0
CRANE, Andrew, ed. The Oxford Handbook of Corporate Social Responsibility. Oxford: Oxford University Press, c2008. ISBN 978-0-19-957394-3
KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4480
SAUL, Jason. Social innovation, Inc.: 5 Strategies for Driving Business Growth through Social Change. San Francisco: Jossey-Bass, c2011. ISBN 978-0-470-61450-1
PAVLÍK, Marek a Martin BĚLČÍK. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3157-5
MALTZMAN, Richard. Driving Project, Program, and Portfolio Success: The Sustainability Wheel. Boca Raton, FL: CRC Press, Taylor & Francis Group, 2016. ISBN 1498703283
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza CSR a hodnocení oblasti vytváření sdílených hodnot u vybrané organizace.
Otázky dle posudku vedoucího DP:
1. Na příkladu kampaně Pink Ribbon uveďte možnosti implementace CSR a CSV v jiné národní kultuře korporátu Nestlé.
2. Jaké výsledky očekává diplomantka od kampaně Pink Ribbon v budoucnosti?
Otázky dle posudku oponenta DP:
1. Co jsou hlavní důvody, proč moderní firmy postupně přecházejí od CSR k CSV??
2. Je možné koncept CSR aplikovat i u malých firem (např. mikropodniky), anebo je to doména zejména velkých mezinárodních korporací?
Studentka na otázky reagovala ke spokojenosti komise.
Komise položila následující otázky:
Uvažovala jste zorganizovat podobný workshop i na UPCE?
K doporučení: Jak Vy hodnotíte PR společnost?
Studentka na otázky reagovala.