Tato diplomová práce je zaměřena na význam marketingu pro výrobní podniky. Soustředí se na zjištění informací, zda marketing napomáhá k určování výrobního programu. Zabývá se shromažďováním poznatků, jakým způsobem a do jaké míry je brán ohled na přání a potřeby zákazníků při definování produktu, tvorbě jeho ceny a formy distribuce a propagace.
Anotace v angličtině
This work is focused on the importance of marketing for manufacturing companies. It focuses on finding out whether marketing helps identify the production program. It deals with gaining knowledge about how and to what extent customers' wishes and needs are taken into account when defining a product, creating its price and form of distribution and promotion.
Tato diplomová práce je zaměřena na význam marketingu pro výrobní podniky. Soustředí se na zjištění informací, zda marketing napomáhá k určování výrobního programu. Zabývá se shromažďováním poznatků, jakým způsobem a do jaké míry je brán ohled na přání a potřeby zákazníků při definování produktu, tvorbě jeho ceny a formy distribuce a propagace.
Anotace v angličtině
This work is focused on the importance of marketing for manufacturing companies. It focuses on finding out whether marketing helps identify the production program. It deals with gaining knowledge about how and to what extent customers' wishes and needs are taken into account when defining a product, creating its price and form of distribution and promotion.
Cíl práce: Zjistit možnosti využití marketingu pro určování výrobního programu. Základní úvaha předpokládá, že marketing je účinným nástrojem procesu, kdy výrobní podnik pro optimalizaci výrobního programu potřebuje jednak znát potřeby a přání spotřebitele o své výrobky a jednak potřebuje vzbudit zájem o tyto výrobky.
Osnova:
- Význam marketingu.
- Metody marketingu.
- Průzkum využívání marketingu ve vybraných podnicích.
Zásady pro vypracování
Cíl práce: Zjistit možnosti využití marketingu pro určování výrobního programu. Základní úvaha předpokládá, že marketing je účinným nástrojem procesu, kdy výrobní podnik pro optimalizaci výrobního programu potřebuje jednak znát potřeby a přání spotřebitele o své výrobky a jednak potřebuje vzbudit zájem o tyto výrobky.
Osnova:
- Význam marketingu.
- Metody marketingu.
- Průzkum využívání marketingu ve vybraných podnicích.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, 2003. 275 s. ISBN 80-7226- 811-2.
KARLÍČEK, M. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin LANE KELLER. Marketing management. 14. vydání. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. 1. vydání. Praha: Alfa Nakladatelství, s. r. o. 2010. ISBN 978-80-87197-17-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno, 2003. 275 s. ISBN 80-7226- 811-2.
KARLÍČEK, M. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin LANE KELLER. Marketing management. 14. vydání. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing. 1. vydání. Praha: Alfa Nakladatelství, s. r. o. 2010. ISBN 978-80-87197-17-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Význam marketingu pro výrobní podnik
Otázka dle posudku vedoucího diplomové práce:
Který z vámi analyzovaných podniků, dle Vašeho názoru, nejlépe využívá prostředky marketingu v rámci svých možností?
Otázka dle posudku oponenta diplomové práce:
Mohla byste podrobněji specifikovat svá doporučení sledovaným podnikům?