Bakalářská práce je zaměřena na podnikové vzdělávání s cílem analyzovat vzdělávací formy a metody projektované personálním oddělením. Teoretická část je věnována popisu podnikového vzdělávání a jeho metod. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření provedena analýza ve dvou organizacích.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on corporate education with the aim to analyze education forms and methods designed by human resource management. The theoretical part describes corporate education and its methods. In the practical part, there is a questionnaire analysing education in two organisations.
Klíčová slova
Personalistika, vzdělávání, podnikové vzdělávání, metody vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Human resource management, education, corporate education, education methods
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na podnikové vzdělávání s cílem analyzovat vzdělávací formy a metody projektované personálním oddělením. Teoretická část je věnována popisu podnikového vzdělávání a jeho metod. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření provedena analýza ve dvou organizacích.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on corporate education with the aim to analyze education forms and methods designed by human resource management. The theoretical part describes corporate education and its methods. In the practical part, there is a questionnaire analysing education in two organisations.
Klíčová slova
Personalistika, vzdělávání, podnikové vzdělávání, metody vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Human resource management, education, corporate education, education methods
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popis a analýza vzdělávacích forem a metod projektovanými personálními oddělení hospodářských organizací.
Osnova:
- Personalistika.
- Úkoly personalistiky.
- Význam vzdělávání ve firmě.
- Metody vzdělávání.
- Hodnocení vzdělávání ve vybrané firmě.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popis a analýza vzdělávacích forem a metod projektovanými personálními oddělení hospodářských organizací.
Osnova:
- Personalistika.
- Úkoly personalistiky.
- Význam vzdělávání ve firmě.
- Metody vzdělávání.
- Hodnocení vzdělávání ve vybrané firmě.
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Vzdělávání ve firmě. Praha: Alfa Publishing, 2007. ISBN 978-80-86851-68-6.
BLÁHA, Jiří, Aleš MATEICIUC a Zdeňka KAŇÁKOVÁ. Personalistika pro malé a střední firmy. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0374-9.
KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2497-3.
KOUBEK, Josef. Personální práce v malých a středních firmách. 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2202-3.
ŠIKÝŘ, Martin. Personalistika pro manažery a personalisty. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5870-1.
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Vzdělávání ve firmě. Praha: Alfa Publishing, 2007. ISBN 978-80-86851-68-6.
BLÁHA, Jiří, Aleš MATEICIUC a Zdeňka KAŇÁKOVÁ. Personalistika pro malé a střední firmy. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0374-9.
KOCIANOVÁ, Renata. Personální činnosti a metody personální práce. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2497-3.
KOUBEK, Josef. Personální práce v malých a středních firmách. 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2202-3.
ŠIKÝŘ, Martin. Personalistika pro manažery a personalisty. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016. ISBN 978-80-247-5870-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi bakalářskou práci s názvem Formy podnikového vzdělávání jako součást personálního řízení. Cílem práce bylo popsat a analyzovat vzdělávací formy a metody projektovanými personálními odděleními hospodářských organizací. Studentka částečně zodpověděla následující otázky: Uveďte výhody a nevýhody vzdělávání na pracovišti, výhody a nevýhody vzdělávání mimo pracoviště. Vysvětlete pojem projektované personální oddělení. Kdo by měl především hodnotit účinek školení na výsledky zaměstnanců? Cíl práce byl splněn.