Předmětem bakalářské práce "Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje" je analýza Facebookové stránky kraje s názvem "Turistický portál Královéhradeckého kraje" a jeho profilu na Instagramu. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako jsou sociální sítě a marketing a dnešních souvislostí mezi nimi. V závěrečné části je prezentována vlastní analýza propagace kraje na použitých sociálních sítích a návrh na její zlepšení. V rámci této práce byl realizován dotazníkový průzkum, kterého se zúčastnilo 37 z 220 dotázaných, jehož výsledky jsou součástí této kapitoly.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis "Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region" is an analysis of the region´s Facebook page called "Tourist Portal of the Hradec Králové Region" and of its Instagram profile. The first part of the thesis is devoted to the theoretical definition of terms such as social networks and marketing, the second one to today's context between them. In the final part there is presented own analysis of the promotion of the region on the utilized social networks, as well as proposal for its improvement. A questionnaire survey was conducted within this work, in which participated 37 out of 220 respondents and whose results are included in this chapter.
Klíčová slova
Sociální sítě, marketing, Facebook, Instagram, propagace, sdílení.
Klíčová slova v angličtině
Social Networks, Marketing, Facebook, Instagram, Promotion, Sharing.
Rozsah průvodní práce
64 s. (67 060 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce "Využití sociálních sítí v marketingu Královéhradeckého kraje" je analýza Facebookové stránky kraje s názvem "Turistický portál Královéhradeckého kraje" a jeho profilu na Instagramu. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů jako jsou sociální sítě a marketing a dnešních souvislostí mezi nimi. V závěrečné části je prezentována vlastní analýza propagace kraje na použitých sociálních sítích a návrh na její zlepšení. V rámci této práce byl realizován dotazníkový průzkum, kterého se zúčastnilo 37 z 220 dotázaných, jehož výsledky jsou součástí této kapitoly.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis "Use of Social Networks in Marketing of the Hradec Králové Region" is an analysis of the region´s Facebook page called "Tourist Portal of the Hradec Králové Region" and of its Instagram profile. The first part of the thesis is devoted to the theoretical definition of terms such as social networks and marketing, the second one to today's context between them. In the final part there is presented own analysis of the promotion of the region on the utilized social networks, as well as proposal for its improvement. A questionnaire survey was conducted within this work, in which participated 37 out of 220 respondents and whose results are included in this chapter.
Klíčová slova
Sociální sítě, marketing, Facebook, Instagram, propagace, sdílení.
Klíčová slova v angličtině
Social Networks, Marketing, Facebook, Instagram, Promotion, Sharing.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést zhodnocení využití online nástrojů pro marketing vybrané organizace, kterou bude Královehradecký kraj. Student zpracuje postup jak propagovat vybranou firmu na internetu.
Osnova:
[-] Historie sociálních sítí.
[-]Současné sociální sítě.
[-]Charakteristika firmy subjektu (kraje).
[-]Metody marketingu na sociálních sítích.
[-]Využití sociálních sítí v marketingu subjektu (kraje).
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést zhodnocení využití online nástrojů pro marketing vybrané organizace, kterou bude Královehradecký kraj. Student zpracuje postup jak propagovat vybranou firmu na internetu.
Osnova:
[-] Historie sociálních sítí.
[-]Současné sociální sítě.
[-]Charakteristika firmy subjektu (kraje).
[-]Metody marketingu na sociálních sítích.
[-]Využití sociálních sítí v marketingu subjektu (kraje).
Seznam doporučené literatury
ARABÁSI, Albert-László. V pavučině sítí. 1. vyd. Praha : Paseka, 2005. ISBN 80-7185-751-3.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twotteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
Seznam doporučené literatury
ARABÁSI, Albert-László. V pavučině sítí. 1. vyd. Praha : Paseka, 2005. ISBN 80-7185-751-3.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twotteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s tématem své bakalářské práce: Využití online nástrojů v marketingu Královehradeckého kraje.
Otázky vedoucího práce:
Je vhodné použít vámi navržené postupy pro práci s online nástroji i pro jinou organizaci než uvádíte ve své práci?
Otázky komise:
Proč jste nedodržoval formální náležitosti pro práci? Jak jste pracoval s literaturou? Strany 12 a 13 nejsou citované.
Jakým způsobem jste posuzoval kvalitu webových stránek (Facebook)?
Student na položené otázky odpověděl dostatečným způsobem.