Práce se zabývá nástroji pro rozšířenou realitu. Obsahem práce je představit nástroje, které jsou určené k vývoji aplikací rozšířené reality a aplikace rozšířené reality, které mohou najít využití ve vzdělávání.
Anotace v angličtině
The thesis engage in augmented reality tools. The content of the thesis is to present tools that are designed to develop augmented reality applications and augmented reality applications that can find use in education.
Klíčová slova
Rozšířená realita, vývojové nástroje rozšířené reality, rozšířená realita ve vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Augmented reality, development tools augmented reality, augmented reality in education
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá nástroji pro rozšířenou realitu. Obsahem práce je představit nástroje, které jsou určené k vývoji aplikací rozšířené reality a aplikace rozšířené reality, které mohou najít využití ve vzdělávání.
Anotace v angličtině
The thesis engage in augmented reality tools. The content of the thesis is to present tools that are designed to develop augmented reality applications and augmented reality applications that can find use in education.
Klíčová slova
Rozšířená realita, vývojové nástroje rozšířené reality, rozšířená realita ve vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Augmented reality, development tools augmented reality, augmented reality in education
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zmapovat nejpoužívanější sw pro návrh a realizaci rozšířené reality, porovnat jejich vlastnosti, výhody a nevýhody a ukázat na možnosti jejich využití ve výuce.
Práce bude obsahovat:
základní pojmy z problematiky;
přehled nástrojů pro rozšířenou realitu a jejich porovnání;
možnosti využití rozšířené reality ve výuce.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zmapovat nejpoužívanější sw pro návrh a realizaci rozšířené reality, porovnat jejich vlastnosti, výhody a nevýhody a ukázat na možnosti jejich využití ve výuce.
Práce bude obsahovat:
základní pojmy z problematiky;
přehled nástrojů pro rozšířenou realitu a jejich porovnání;
možnosti využití rozšířené reality ve výuce.
Seznam doporučené literatury
JEŘÁBEK, Tomáš. Rozšířená realita ve vzdělávání: didaktická specifika rozšířené reality. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015. ISBN 978-80-7290-829-5.
FROZE, Roger. Augmented Reality for Beginners!: Principles & Practices for Augmented Reality & Virtual Computers. Createspace Independent Publishing Platform, 2016. ISBN 1539919374.
PEDDIE, Jon. Augmented Reality: Where We Will All Live. Tiburon: Springer International Publishing, 2017. ISBN 9783319545011.
Seznam doporučené literatury
JEŘÁBEK, Tomáš. Rozšířená realita ve vzdělávání: didaktická specifika rozšířené reality. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015. ISBN 978-80-7290-829-5.
FROZE, Roger. Augmented Reality for Beginners!: Principles & Practices for Augmented Reality & Virtual Computers. Createspace Independent Publishing Platform, 2016. ISBN 1539919374.
PEDDIE, Jon. Augmented Reality: Where We Will All Live. Tiburon: Springer International Publishing, 2017. ISBN 9783319545011.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil členy komise se svou bakalářskou prací na téma Nástroje pro rozšířenou realitu.
Autor práce v průběhu obhajoby odpověděl na otázky položené vedoucím v posudku:
Který vývojový nástroj byste si zvolil pro práci vy a proč?
Porovnejte přínosy VR a AR z hlediska uživatele.
Otázky komise:
Hrál jste nějakou hru v oblasti virtuální reality, které české studio je v této oblasti nejlepší?
Student reagoval na položené otázky.