Bakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a výběru vhodné varianty je následně uskutečněna jejich realizace. Poté je vyhodnocena jejich účinnost, výnosy a výdaje s nimi spojené.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis "Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization" focuses on the applicability of social networks for marketing. The thesis describes and defines the functional requirements for the selected type of social network and its implementation in a specific company. Furthermore, there is the description and characteristics of the selected organization with the goals it wants to achieve. Using the proposed methodologies to solve the problems and to select a suitable variant, their realization is subsequently realized. Then their effectiveness, revenues and expenses are evaluated.
Klíčová slova
Internet, marketing, sociální sítě, reklama, analýza, podnik.
Klíčová slova v angličtině
Internet, marketing, social networks, advertising, analysis, business.
Rozsah průvodní práce
68 s. (85 935 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a výběru vhodné varianty je následně uskutečněna jejich realizace. Poté je vyhodnocena jejich účinnost, výnosy a výdaje s nimi spojené.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis "Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization" focuses on the applicability of social networks for marketing. The thesis describes and defines the functional requirements for the selected type of social network and its implementation in a specific company. Furthermore, there is the description and characteristics of the selected organization with the goals it wants to achieve. Using the proposed methodologies to solve the problems and to select a suitable variant, their realization is subsequently realized. Then their effectiveness, revenues and expenses are evaluated.
Klíčová slova
Internet, marketing, sociální sítě, reklama, analýza, podnik.
Klíčová slova v angličtině
Internet, marketing, social networks, advertising, analysis, business.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat možnosti využití sociálních sítí pro organizaci pracoviště ve vybraném podniku. Student navrhne a definuje funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku, popř. v části podniku.
Osnova:
- Definice sociálních sítí.
- Využití sociálních sítí v marketinku podniku.
- Možnosti řešení problému v podniku spojených s marketingem.
- Vyhodnocení účinnosti navržených řešení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat možnosti využití sociálních sítí pro organizaci pracoviště ve vybraném podniku. Student navrhne a definuje funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku, popř. v části podniku.
Osnova:
- Definice sociálních sítí.
- Využití sociálních sítí v marketinku podniku.
- Možnosti řešení problému v podniku spojených s marketingem.
- Vyhodnocení účinnosti navržených řešení.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3337-8.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Přeložil Jiří FADRNÝ. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3337-8.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Přeložil Jiří FADRNÝ. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student nejprve představi svou bakalářskou práci Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci. Cílem práce bylo popsat možnosti využití sociálních sítí pro vybraný podnik.
V další části obhajoby potom student reagoval na otázku vedoucího práce, která je uvedená v posudku:
Mohl byste uvést některé návrhy pro lepší zacílení příspěvků na sociálních sítích, tak aby se dosah zvětšoval?
V rámci následné rozpravy student reagoval na následující dotazy:
1. Proč jste si vybral právě Instagram?
2. Jste schopen formulovat doporučený postup pro podnik?
3. Jak si vysvětlujete nezájem mladší generace o produkt?