Bakalářská práce za zabývá tvorbou Studijní opory pro výuku předmětu Základy informačních technologií na Dopravní fakultě Jana Pernera. Práce se věnuje elektronickému vzdělávání, technologiemi pro realizaci e-learningu, popisem vybraných LMS systémů a implementací studijní opory pro výuku vybraného vyučovacího předmětu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the creation of a Study Support for the teaching of the subject Fundamentals of Information Technologis at the Faculty of Transport Engineering. The work deals with electronic education, technologies for the implementation of e-learning, a description of selected LMS systems and the implementation of study support for teaching a selected subject.
Klíčová slova
e-learning, LMS, Moodle, studijní opora
Klíčová slova v angličtině
e-learning, LMS, Moodle, study support
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce za zabývá tvorbou Studijní opory pro výuku předmětu Základy informačních technologií na Dopravní fakultě Jana Pernera. Práce se věnuje elektronickému vzdělávání, technologiemi pro realizaci e-learningu, popisem vybraných LMS systémů a implementací studijní opory pro výuku vybraného vyučovacího předmětu.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the creation of a Study Support for the teaching of the subject Fundamentals of Information Technologis at the Faculty of Transport Engineering. The work deals with electronic education, technologies for the implementation of e-learning, a description of selected LMS systems and the implementation of study support for teaching a selected subject.
Klíčová slova
e-learning, LMS, Moodle, studijní opora
Klíčová slova v angličtině
e-learning, LMS, Moodle, study support
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je navrhnout a implementovat studijní oporu pro výuku předmětu Základy informačních technologií na studijních oborech DFJP.
V teoretické části práce stručně popsat použité technické a programové prostředky pro tvorbu studijní opory včetně popisu zvoleného redakčního systému.
V implementační části navrhnout a implementovat studijní oporu pro výuku předmětu Základy informačních technologií podle stávající náplně předmětu.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je navrhnout a implementovat studijní oporu pro výuku předmětu Základy informačních technologií na studijních oborech DFJP.
V teoretické části práce stručně popsat použité technické a programové prostředky pro tvorbu studijní opory včetně popisu zvoleného redakčního systému.
V implementační části navrhnout a implementovat studijní oporu pro výuku předmětu Základy informačních technologií podle stávající náplně předmětu.
Seznam doporučené literatury
Castro, Elizabeth. HTML5 a CSS3 : názorný průvodce tvorbou WWW stránek. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3733-8.
MACHALÍK, Stanislav a Jan SUDEK. HTML5 a CSS3: tvorba www stránek. Pardubice, 2015. ISBN 978-80-7395-868-8.
Chaffer, Jonathan. Mistrovství v jQuery : [kompletní průvodce vývojáře]. Brno: Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-4103-8.
GILMORE, W. Velká kniha PHP 5 a MySQL: kompendium znalostí pro začátečníky i profesionály. Brno, 2011. ISBN 978-80-7413-163-9.
Seznam doporučené literatury
Castro, Elizabeth. HTML5 a CSS3 : názorný průvodce tvorbou WWW stránek. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3733-8.
MACHALÍK, Stanislav a Jan SUDEK. HTML5 a CSS3: tvorba www stránek. Pardubice, 2015. ISBN 978-80-7395-868-8.
Chaffer, Jonathan. Mistrovství v jQuery : [kompletní průvodce vývojáře]. Brno: Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-4103-8.
GILMORE, W. Velká kniha PHP 5 a MySQL: kompendium znalostí pro začátečníky i profesionály. Brno, 2011. ISBN 978-80-7413-163-9.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval ve vymezeném čase svoji práci, reagoval na připomínky uvedené v posudcích vedoucího a oponenta bakalářské práce, zodpověděl dotazy členů komise.
Komise rozhodla, že student BP dopracuje - doplní obsah studijní opory..