Tato práce pojednává o problematice obslužnosti zastávek městské hromadné dopravy ve městě Pardubice. Jejím cílem je zjistit, zdali koordinace linek na jejich společných úsecích sestavené v diplomové práci Ing. Viliama Lábského a následně aplikované do reálného provozu městské hromadné dopravy v Pardubicích byly přínosem pro cestující využívající tento systém dopravy. Práce se také zabývá metodikami průzkumu reálné efektivity těchto koordinací a jejich následným vyhodnocením.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on questions of form of service at public transport stop points in the city of Pardubice. The aim is to find out whether coordinations of bus lines at their common sections compiled in Ing. Viliam Lábsky´s thesis and applied to urban public transport of Pardubice were beneficial for passengers. Research methodologies for assessment of the real-life efficiency of these coordinations are mentioned evaluated in the thesis as well.
Klíčová slova
cestující, jízdní řád, koordinace, MHD, Pardubice, společné úseky obsluhované více linkami
Klíčová slova v angličtině
passengers, timetable, coordination, urban public transport, Pardubice, common segment served by more lines
Rozsah průvodní práce
127 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce pojednává o problematice obslužnosti zastávek městské hromadné dopravy ve městě Pardubice. Jejím cílem je zjistit, zdali koordinace linek na jejich společných úsecích sestavené v diplomové práci Ing. Viliama Lábského a následně aplikované do reálného provozu městské hromadné dopravy v Pardubicích byly přínosem pro cestující využívající tento systém dopravy. Práce se také zabývá metodikami průzkumu reálné efektivity těchto koordinací a jejich následným vyhodnocením.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on questions of form of service at public transport stop points in the city of Pardubice. The aim is to find out whether coordinations of bus lines at their common sections compiled in Ing. Viliam Lábsky´s thesis and applied to urban public transport of Pardubice were beneficial for passengers. Research methodologies for assessment of the real-life efficiency of these coordinations are mentioned evaluated in the thesis as well.
Klíčová slova
cestující, jízdní řád, koordinace, MHD, Pardubice, společné úseky obsluhované více linkami
Klíčová slova v angličtině
passengers, timetable, coordination, urban public transport, Pardubice, common segment served by more lines
Zásady pro vypracování
ÚVOD
1 METODIKA PRŮZKUMU A ZPRACOVÁNÍ DAT
2 VYHODNOCENÍ PRŮZKUMU
ZÁVĚR
Zásady pro vypracování
ÚVOD
1 METODIKA PRŮZKUMU A ZPRACOVÁNÍ DAT
2 VYHODNOCENÍ PRŮZKUMU
ZÁVĚR
Seznam doporučené literatury
LÁBSKY, V. Koordinace páteřních linek veřejné hromadné dopravy modelem matematického programování. Univerzita Pardubice, 2018. Diplomová práce. Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera.
DRDLA, P. Osobní doprava: studijní opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2013, s. 112. ISBN 978-80-7395-593-9.
ČERNÝ, A., ČERNÁ, J. Teorie řízení a rozhodování v dopravních systémech. Praha: Institut Jana Pernera, 2004, s. 150. ISBN: 80-86530-15-9.
Seznam doporučené literatury
LÁBSKY, V. Koordinace páteřních linek veřejné hromadné dopravy modelem matematického programování. Univerzita Pardubice, 2018. Diplomová práce. Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera.
DRDLA, P. Osobní doprava: studijní opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2013, s. 112. ISBN 978-80-7395-593-9.
ČERNÝ, A., ČERNÁ, J. Teorie řízení a rozhodování v dopravních systémech. Praha: Institut Jana Pernera, 2004, s. 150. ISBN: 80-86530-15-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil bakalářskou práci. Při rozpravě reagoval na otázky oponenta i komise.