Dokončená práce zatím bez pokusu o obhajobu (DBPOO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
CSR komunikování chemických podniků v České republice
Hlavní téma v angličtině
CSR Communication of Chemical Companies in the Czech Republic
1. Koncept CSR (vymezení konceptu, oblasti CSR).
2. CSR reportování a komunikování (vymezení, legislativní úprava, standardy, úroveň ve světě a v ČR).
3. CSR komunikování chemických podniků působících v ČR na firemních webových stránkách a vybraných sociálních sítích (analýza a zhodnocení stavu).
4. Shrnutí výsledků a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Koncept CSR (vymezení konceptu, oblasti CSR).
2. CSR reportování a komunikování (vymezení, legislativní úprava, standardy, úroveň ve světě a v ČR).
3. CSR komunikování chemických podniků působících v ČR na firemních webových stránkách a vybraných sociálních sítích (analýza a zhodnocení stavu).
4. Shrnutí výsledků a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. CARROLL, A. B. (2008). A history of corporate social responsibility: concepts and practices [online]. [cit. 2018-10-10]. Dostupné na www: https://www.academia.edu/860777/A_history_of_corporate_social_responsibility_concepts_and_practices.
2. CARROLL, A. B. (1979). A three-dimensional conceptual model of corporate performance. The Academy of Management Review, Vol. 4, No. 4, pp. 497-505. ISSN 0363-7425.
3. KAŠPAROVÁ, K. (2011). Reportování o společenské odpovědnosti podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 188 s. ISBN 978-80-210-5694-7.
4. KAŠPAROVÁ, K., KUNZ, V. (2013). Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 173 s. ISBN 978-80-247-4480-3.
5. KPMG (2017). The road ahead: The KPMG Survey of Corporate Responsibility Reporting 2017 [online]. [cit. 2018-11-11]. Dostupné na www: https://home.kpmg.com/content/dam/kpmg/campaigns/csr/pdf/CSR_Reporting_2017.pdf.
6. TETŘEVOVÁ, L. (2018). Communicating CSR in high profile industries: Case study of Czech chemical industry. Engineering Economics, Vol. 29, No. 4, pp. 478-487. ISSN 1392-2785.
7. TETŘEVOVÁ, L., VÁVRA, J., BEDNAŘÍKOVÁ, M., MUNZAROVÁ, S., KOŠŤÁLOVÁ, J. (2017). Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 224 s. ISBN 978-80-271-0285-3.
Seznam doporučené literatury
1. CARROLL, A. B. (2008). A history of corporate social responsibility: concepts and practices [online]. [cit. 2018-10-10]. Dostupné na www: https://www.academia.edu/860777/A_history_of_corporate_social_responsibility_concepts_and_practices.
2. CARROLL, A. B. (1979). A three-dimensional conceptual model of corporate performance. The Academy of Management Review, Vol. 4, No. 4, pp. 497-505. ISSN 0363-7425.
3. KAŠPAROVÁ, K. (2011). Reportování o společenské odpovědnosti podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 188 s. ISBN 978-80-210-5694-7.
4. KAŠPAROVÁ, K., KUNZ, V. (2013). Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 173 s. ISBN 978-80-247-4480-3.
5. KPMG (2017). The road ahead: The KPMG Survey of Corporate Responsibility Reporting 2017 [online]. [cit. 2018-11-11]. Dostupné na www: https://home.kpmg.com/content/dam/kpmg/campaigns/csr/pdf/CSR_Reporting_2017.pdf.
6. TETŘEVOVÁ, L. (2018). Communicating CSR in high profile industries: Case study of Czech chemical industry. Engineering Economics, Vol. 29, No. 4, pp. 478-487. ISSN 1392-2785.
7. TETŘEVOVÁ, L., VÁVRA, J., BEDNAŘÍKOVÁ, M., MUNZAROVÁ, S., KOŠŤÁLOVÁ, J. (2017). Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. 224 s. ISBN 978-80-271-0285-3.