Diplomová práce je zaměřena na informační systémy pro získávání a péči o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza současného stavu využívání zavedeného systému Microsoft Dynamics CRM 2013. V rámci třetí kapitoly jsou výsledky analýzy využity k návrhům na zlepšení aktuálního stavu. Závěrem práce jsou tyto návrhy zhodnoceny.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on information systems for customer nurturing and relationship management in ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. company. The first part contains theoretical determination of the issue. Then there is analysed a current state of using the Microsoft Dynamics CRM 2013 system by ŠKODA AUTO Slovensko in the second part. The results from the analytical part are used for improvement suggestions of current state in the third part. These improvement suggestions are evaluated in the conclusion of this thesis.
Klíčová slova
marketing, CRM, ŠKODA AUTO Slovensko, Microsoft Dynamics
Klíčová slova v angličtině
marketing, CRM, ŠKODA AUTO Slovensko, Microsoft Dynamics
Rozsah průvodní práce
69 s., 10 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na informační systémy pro získávání a péči o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza současného stavu využívání zavedeného systému Microsoft Dynamics CRM 2013. V rámci třetí kapitoly jsou výsledky analýzy využity k návrhům na zlepšení aktuálního stavu. Závěrem práce jsou tyto návrhy zhodnoceny.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on information systems for customer nurturing and relationship management in ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o. company. The first part contains theoretical determination of the issue. Then there is analysed a current state of using the Microsoft Dynamics CRM 2013 system by ŠKODA AUTO Slovensko in the second part. The results from the analytical part are used for improvement suggestions of current state in the third part. These improvement suggestions are evaluated in the conclusion of this thesis.
Klíčová slova
marketing, CRM, ŠKODA AUTO Slovensko, Microsoft Dynamics
Klíčová slova v angličtině
marketing, CRM, ŠKODA AUTO Slovensko, Microsoft Dynamics
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Nástroje a informační systémy pro řízení vztahů se zákazníky
2. Analýza současného stavu CRM ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
3. Návrhy na zlepšení současného stavu
4. Zhodnocení navržených opatření
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Nástroje a informační systémy pro řízení vztahů se zákazníky
2. Analýza současného stavu CRM ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
3. Návrhy na zlepšení současného stavu
4. Zhodnocení navržených opatření
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla.
U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.