Práce se zaměřuje na oblast e-commerce v souvislosti s online marketingem a expanzí e-shopu na zahraniční trh. Práce je rozdělena do pěti částí. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením e-commece a online marketingu. V druhé kapitole je analyzován současný stav ve společnosti v rámci online marketingu. Ve třetí kapitole je podle stanovených kritérií vybrán cílový trh. Ve čtvrté kapitole je navržena strategie pro jednotlivé marketingové kanály při expanzi na zahraniční trh a pátá kapitola obsahuje zhodnocení navrhovaných opatření.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the area of e-commerce related to online marketing and expansion of an e-shop to a foreign market. This thesis is divided into five parts. Chapter one deals with theoretical terminology of e-commerce and online marketing. Chapter two analyzes the current state of the online marketing within the company. In chapter three, the targeted market is chosen according to established criteria. In chapter four, a strategy is designed for a particular marketing channel within the expansion to a foreign market and in chapter five, there is an evaluation of suggested steps.
Klíčová slova
expanze do zahraničí, online marketing, PPC, SEO
Klíčová slova v angličtině
foreign expansion, online marketing, PPC, SEO
Rozsah průvodní práce
77 s. 12 s. obr. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na oblast e-commerce v souvislosti s online marketingem a expanzí e-shopu na zahraniční trh. Práce je rozdělena do pěti částí. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením e-commece a online marketingu. V druhé kapitole je analyzován současný stav ve společnosti v rámci online marketingu. Ve třetí kapitole je podle stanovených kritérií vybrán cílový trh. Ve čtvrté kapitole je navržena strategie pro jednotlivé marketingové kanály při expanzi na zahraniční trh a pátá kapitola obsahuje zhodnocení navrhovaných opatření.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the area of e-commerce related to online marketing and expansion of an e-shop to a foreign market. This thesis is divided into five parts. Chapter one deals with theoretical terminology of e-commerce and online marketing. Chapter two analyzes the current state of the online marketing within the company. In chapter three, the targeted market is chosen according to established criteria. In chapter four, a strategy is designed for a particular marketing channel within the expansion to a foreign market and in chapter five, there is an evaluation of suggested steps.
Klíčová slova
expanze do zahraničí, online marketing, PPC, SEO
Klíčová slova v angličtině
foreign expansion, online marketing, PPC, SEO
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení problematiky e-commerce se zaměřením na online marketing
2. Analýza současného stavu online marketingu e-shopu Mamtex.cz
3. Analýza možností expanze e-shopu Mamtex.cz na zahraniční trh
4. Návrh opatření v rámci online marketingu e-shopu Mamtex.cz při expanzi na zahraniční trh
5. Zhodnocení navrhovaných opatření
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení problematiky e-commerce se zaměřením na online marketing
2. Analýza současného stavu online marketingu e-shopu Mamtex.cz
3. Analýza možností expanze e-shopu Mamtex.cz na zahraniční trh
4. Návrh opatření v rámci online marketingu e-shopu Mamtex.cz při expanzi na zahraniční trh
5. Zhodnocení navrhovaných opatření
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.