Diplomová práce se zabývá problematikou přidělování kapacity na malých železničních infrastrukturách. Pro tyto účely analyzuje legislativní prostředí a již existující provozní aplikace, které jsou využívány v železničním prostředí. V praktické části je navržen konceptuální model aplikace, který by měl být schopný přidělovat kapacitu na těchto infrastrukturách, a současně umožnit komunikaci s již existujícími provozními aplikacemi.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the issue of capacity allocation on small railway infrastructures. For this purpose, it analyzes the legislative environment and already existing operational applications that are used in the railway environment. In the practical part, the conceptual model of the application is designed, which should be able to allocate capacity on these infrastructures, while allowing communication with existing operational applications.
Diplomová práce se zabývá problematikou přidělování kapacity na malých železničních infrastrukturách. Pro tyto účely analyzuje legislativní prostředí a již existující provozní aplikace, které jsou využívány v železničním prostředí. V praktické části je navržen konceptuální model aplikace, který by měl být schopný přidělovat kapacitu na těchto infrastrukturách, a současně umožnit komunikaci s již existujícími provozními aplikacemi.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the issue of capacity allocation on small railway infrastructures. For this purpose, it analyzes the legislative environment and already existing operational applications that are used in the railway environment. In the practical part, the conceptual model of the application is designed, which should be able to allocate capacity on these infrastructures, while allowing communication with existing operational applications.
Úvod
1. Analýza technologických procesů a úkonů spojených s procesem přidělování železniční kapacity malého manažera
2. Analýza návazných procesů na ostatní manažery infrastruktury
3. Návrh provozní aplikace pro přidělování a správu kapacity
4. Harmonizace kapacity s ostatními manažery infrastruktury v rámci vnitrostátní přepravy
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza technologických procesů a úkonů spojených s procesem přidělování železniční kapacity malého manažera
2. Analýza návazných procesů na ostatní manažery infrastruktury
3. Návrh provozní aplikace pro přidělování a správu kapacity
4. Harmonizace kapacity s ostatními manažery infrastruktury v rámci vnitrostátní přepravy
Závěr
Seznam doporučené literatury
VONKA, Jaroslav, Tatiana MOLKOVÁ a Jaromír ŠIROKÝ. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000. ISBN 80-7194-286-3.
MOLKOVÁ, Tatiana. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010. ISBN 978-80-7395-317-1.
DUDORKIN, Jiří. Systémové inženýrství a rozhodování. Vyd. 4. Praha: Vydavatelství ČVUT, 2003. ISBN 80-01-02737-6.
Seznam doporučené literatury
VONKA, Jaroslav, Tatiana MOLKOVÁ a Jaromír ŠIROKÝ. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000. ISBN 80-7194-286-3.
MOLKOVÁ, Tatiana. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010. ISBN 978-80-7395-317-1.
DUDORKIN, Jiří. Systémové inženýrství a rozhodování. Vyd. 4. Praha: Vydavatelství ČVUT, 2003. ISBN 80-01-02737-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil diplomovou práci a zodpověděl otázky kladené státní zkušební komisí.