Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti cestujících s MHD v Českých Budějovicích. V rámci zpracování tématu jde o teoretické vymezení problematiky průzkumu spokojenosti cestujících. V analytické části bakalářské práce je realizováno dotazníkové šetření, jehož respondenti jsou cestující využívající MHD v Českých Budějovicích. Na základě výsledků z analytické části je navrhnuto opatření ke zvýšení spokojenosti cestujících s MHD v Českých Budějovicích.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes a research focused on passengers' level of contentment with the public transport in České Budějovice. The topic consists of theoretical demarcation of the research and a questionnaire. The analytical part of the bachelor thesis describes the results of the questionnaire answered by passengers using the services of the public transport in České Budějovice. Based on the results of the analytical part a solution is proposed to increase the passengers' satisfaction with the public transport in České Budějovice.
Klíčová slova
městská hromadná doprava, spokojenost zákazníka, dotazník, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
public transport, customer´s satisfaction, questionnaire, marketing research
Rozsah průvodní práce
79 s., 18 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spokojenosti cestujících s MHD v Českých Budějovicích. V rámci zpracování tématu jde o teoretické vymezení problematiky průzkumu spokojenosti cestujících. V analytické části bakalářské práce je realizováno dotazníkové šetření, jehož respondenti jsou cestující využívající MHD v Českých Budějovicích. Na základě výsledků z analytické části je navrhnuto opatření ke zvýšení spokojenosti cestujících s MHD v Českých Budějovicích.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis describes a research focused on passengers' level of contentment with the public transport in České Budějovice. The topic consists of theoretical demarcation of the research and a questionnaire. The analytical part of the bachelor thesis describes the results of the questionnaire answered by passengers using the services of the public transport in České Budějovice. Based on the results of the analytical part a solution is proposed to increase the passengers' satisfaction with the public transport in České Budějovice.
Klíčová slova
městská hromadná doprava, spokojenost zákazníka, dotazník, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
public transport, customer´s satisfaction, questionnaire, marketing research
2. Průzkum spokojenosti cestujících s MHD v Českých Budějovicích
3. Návrh opatření ke zvýšení úrovně spokojenosti cestujících s MHD v Českých Budějovicích
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.