Práce se zaměřuje na otázku Integrovaného dopravního systému v Libereckém kraji. Zabývá se tím, jak se systém prezentuje a jakou vytváří marketingovou komunikaci s cestujícími ve veřejné dopravě. Práce přináší návrhy zlepšení tak, aby činnost integrovaného dopravního systému byla veřejností více vnímána a aby byl pochopen smysl existence systému jako klíčový prvek pro rozvoj veřejné dopravy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the issue of transit district in Liberec region, Bachelor thesis further focuses on how the transit district is presented as well as how the marketing communication with passengers in public transport is created. Thesis produces suggestion for improvements in a way that the activity of transit district is more perceived by public and the meaning of existence of the transit district is understood as a key element for the overall development of public transport.
Klíčová slova
integrovaný dopravní systém, Liberecký kraj, marketingová komunikace, veřejná doprava, společnost KORID LK
Klíčová slova v angličtině
transit district, Liberec region, marketing communication, public transport, KORID LK company
Rozsah průvodní práce
57 s., 2 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na otázku Integrovaného dopravního systému v Libereckém kraji. Zabývá se tím, jak se systém prezentuje a jakou vytváří marketingovou komunikaci s cestujícími ve veřejné dopravě. Práce přináší návrhy zlepšení tak, aby činnost integrovaného dopravního systému byla veřejností více vnímána a aby byl pochopen smysl existence systému jako klíčový prvek pro rozvoj veřejné dopravy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the issue of transit district in Liberec region, Bachelor thesis further focuses on how the transit district is presented as well as how the marketing communication with passengers in public transport is created. Thesis produces suggestion for improvements in a way that the activity of transit district is more perceived by public and the meaning of existence of the transit district is understood as a key element for the overall development of public transport.
Klíčová slova
integrovaný dopravní systém, Liberecký kraj, marketingová komunikace, veřejná doprava, společnost KORID LK
Klíčová slova v angličtině
transit district, Liberec region, marketing communication, public transport, KORID LK company
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení marketingové komunikace a integrovaných dopravních systémů
2. Analýza marketingové komunikace integrovaného dopravního systému IDOL
3. Návrhy na zlepšení marketingové komunikace
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení marketingové komunikace a integrovaných dopravních systémů
2. Analýza marketingové komunikace integrovaného dopravního systému IDOL
3. Návrhy na zlepšení marketingové komunikace
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.