Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy. První kapitola obsahuje teoretické vymezení marketingové komunikace. V rámci druhé kapitoly je představena společnost RegioJet a.s. a je provedena analýza marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy, zejména s ohledem na využívané nástroje marketingové komunikace. Na základě provedené analýzy jsou definovány slabé stránky marketingové komunikace společnosti RegioJet a.s. Ve třetí kapitole jsou navrženy aktivity v oblasti marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with marketing communication of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport. The first chapter contains theoretical definition of marketing communication. In the second chapter the company RegioJet a.s. is introduced. It analyses its marketing communication in the segment of railway passenger transport, especially with regard to used tools of marketing communication based on this analysis weaknesses of marketing communication are defined and current activities are realized. In the third chapter marketing communication activities of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport are designed, which will lead to improvements in marketing communication of the company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový mix, železniční osobní doprava, RegioJet a.s.
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy. První kapitola obsahuje teoretické vymezení marketingové komunikace. V rámci druhé kapitoly je představena společnost RegioJet a.s. a je provedena analýza marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy, zejména s ohledem na využívané nástroje marketingové komunikace. Na základě provedené analýzy jsou definovány slabé stránky marketingové komunikace společnosti RegioJet a.s. Ve třetí kapitole jsou navrženy aktivity v oblasti marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy, které povedou ke zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with marketing communication of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport. The first chapter contains theoretical definition of marketing communication. In the second chapter the company RegioJet a.s. is introduced. It analyses its marketing communication in the segment of railway passenger transport, especially with regard to used tools of marketing communication based on this analysis weaknesses of marketing communication are defined and current activities are realized. In the third chapter marketing communication activities of RegioJet a.s. in the segment of railway passenger transport are designed, which will lead to improvements in marketing communication of the company.
Klíčová slova
marketingová komunikace, marketingový mix, železniční osobní doprava, RegioJet a.s.
Úvod
1. Charakteristika marketingové komunikace
2. Analýza marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
3. Návrh aktivit v oblasti marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika marketingové komunikace
2. Analýza marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
3. Návrh aktivit v oblasti marketingové komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.